Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران، گزارشگران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
وی در این پیام آورده است: امروزه خبررسانی به موقع و درست یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین اموریست که می‌تواند برای اجتماع، سیاست، اقتصاد و فرهنگ نقش مهم و کلیدی ایفا نماید و حتی پایه و مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مهم وقتی ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند که با هدف الهی و دیدگاه توحیدی و صداقت عجین گردد به عبارتی خبرنگار وقتی به هدف والای خود می‌رسد که دین داری، خدامحوری و انسان دوستی را سرلوحه کار و افعال خویش قرار دهد و احیاء گر فرهنگ کار تلاش و راهنمای راستین برای همه باشند و خبر آن طور که هست و باید باشد تنظیم نماید که بحمدالله خبرنگاران ما در اکثر رسانه‌ها و جراید با تعهد هستند کما اینکه بسیاری از خبرنگارانی که در جبهه‌های نبرد بودند متعهدانه و مشتاقانه خبرهای مستند و واقعی را مخابره می‌نمودند و در این راه حتی جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
خداوند روح خبرنگاران شهید را در اعلاعلیین قرار دهد و به خبرنگاران متعهد ما توان مضاعف جهت رسالت عظیم خود عطا فرماید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد آیت الله ناصری یزدی امام جمعه یزد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است