Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:55:00 GMT

«زاویه» با علوم عقلی در حوزه‌های علمیه ورق می خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۲۱۲۳

«زاویه» با علوم عقلی در حوزه‌های علمیه ورق می خورد

مجله علوم انسانی زاویه امشب با حضور بیژن عبدالکریمی و علیرضا قائمی نیا «علوم عقلی در حوزه‌های علمیه» را روی ‌آنتن شبکه چهارم سیما می برد.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سری جدید برنامه «زاویه» با اجرای علیرضا سمیعی و حبیب الله رحیم پور چهارشنبه شب ها ساعت 21:15 روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در برنامه امشب موضوع «علوم عقلی در حوزه‌های علمیه» با حضور دو کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد و علیرضا قائمی‌نیا، رئیس پژوهشکده حکمت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره برنامه امشب ناظر به سه ‏حوزه "عقاید"، "اخلاق" و "احکام" در باب دین و نگاهی به روند تحولات فقهی و اصولی، به مناقشات بوجود آمده در زمینه علوم عقلی در حوزه های علمیه و پاسخ به برخی شبهات و مسائل به وجود آمده، می پردازند.


گفتنی است، «زاویه» به تهیه کنندگی علی خواجه، محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که چهارشنبه ها ساعت 21:15 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس ایران تحریم خبرگزاری شبستان اینفوگرافی آمریکا خبرنگار دولت رسانه حوزه علمیه علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است