Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران در متن این نامه آمده است:
  
خبرنگار...
 
امروز، رشد و توسعه فرهنگی هر جامعه ای، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبرو اطلاع رساني است؛ آناني که بدون هيچ چشمداشتي، آگاهي بخشي به جامعه را رسالت ديرينه خويش قرار داده اند و از اين حيث آثار نيک فعاليتشان همواره جاودان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرارسیدن ۱۷مرداد، روز خبرنگار و پاسداشت مقام انسان های آزاده ای که برای دستيابي به حقيقت و توليد و انتشار اطلاعات از هيچ کوششي فرو گذاري  نمي کنند را به اصحاب محترم رسانه تبريک عرض نموده، از تلاش هاي صادقانه شما در زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي خدمات و فعاليت هاي بانك قرض الحسنه مهرايران در جامعه تقدير و تشكر مي نمايم.
 
از ایزد منان برای شما و همه ی تلاشگران این عرصه توفيق و تداوم سرافزاري و سربلندي تمنا دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روز خبرنگار بانک قرض الحسنه مهر ایران تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران