Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:06:10 GMT

آموزش و پرورش گلستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۱۴۸۶

آموزش و پرورش گلستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در مراسم معارفه معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: برای جبران کمبود نیروی انسانی که هزار و 50 نفر آن از نیروهای آموزشی هستند، چند راهکار پیش بینی شده است.
وی افزود: ورود 660 نفر از نیروهای تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان که امسال به نیروهای آموزشی اضافه می شود، تمدید یک سال خدمت فرهنگیانی که امسال بازنشسته می شوند و استفاده از ظرفیت بازنشستگان سال های گذشته از جمله این راهکارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرنژاد اضافه کرد: امسال 405 نفر نیز از طریق آزمون استخدامی ماده 28 به نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اضافه می شود که البته زمان به کارگیری این نیروها پس از گذراندن دوره های آموزش ضمن خدمت، از مهر سال آینده خواهد بود.
وی، آسیب های اجتماعی در مدارس بویژه در دوره متوسطه را از دیگر چالش های آموزش و پرورش دانست و بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای آگاهی بخشی به خانواده ها و نیز دانش آموزان از طریق انجمن اولیا و مربیان مدارس تاکید کرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به استقرار پایه دوازدهم درسال تحصیلی جاری و نو نگاشت بودن کتاب های این پایه، برلزوم توانمند سازی دبیران آموزشی و خانواده ها توسط مدیران مدارس تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه با مهم و حساس دانستن حوزه آموزشی برلزوم تلاش مضاعف معاون و کارشناسان برای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم عبدالقادر ظفر که پیش از این 25 سال سابقه مدیریت مدارس و نیز نماینده مدیران در شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس بود، به عنوان معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از تلاش های چند ماهه محمد عسکری سرپرست این معاونت قدردانی شد.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز و حدود چهار هزار فرهنگی شاغل دارد.
/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش شهرستان استفاده از ظرفیت دانش آموز نیروی انسانی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد