Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت سایپادیزل و جمعی از مدیران ارشد گروه سايپا، از نسل جدید کامیون کشنده دانگ فنگ KX 480 در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد رونمایی شد.

به گزارش عصر ایران، همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه خودروی مشهد، نسل جدید دانگ فنگ KX480 با مشخصات فنی متمايز توسط شرکت سایپادیزل رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نسل جدید کامیون دانگ فنگ KX با بهره مندی از موتور کامینز با قدرت 480 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو5 ، گیربکس هوشمند 16 دنده اتوماتیک ZF و طراحی زیبای کابین، محصولی مطابق با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ایران است که توسط سایپادیزل به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این، نخستین سری از کشنده های دانگ فنگ KX480 به منظور بازارسنجی و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان به جاده ها آمده بود که پس از استقبال گسترده از این محصول، تولید انبوه نسل جدید آن در نیمه دوم سال جاري توسط سایپادیزل کلید خواهد خورد.

گفتنی است، محصولات دانگ فنگ همواره یکی از پر تیراژترین محصولات تجاری کشور شناخته می شود که در سال های گذشته در مدل های T375 ، D375، R270 و D270 به بازار عرضه می شد که هم اکنون با مشخصات فنی متمایز و ظاهری متفاوت و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا میهمان جاده های ایران خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از 16 الي 19 مرداد از ساعت 17 الی 23 در محل دائمی نمایشگاه های استان خراسان رضوی، پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا دیزل کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد