Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در 6 رشته مقطع کارشناسی از جمله مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ در 6 رشته تحصیلی نسبت به پذیرش دانشجوی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام می‌کند که یکی از آنها، رشته «مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون در مقطع کارشناسی، یک رشته بین رشته‌ای است که با هدف تربیت مدیر برای ایجاد صنایع خلاق در حوزه تولید، طراحی، توزیع، صادرات و بازاریابی مبلمان و دکوراسیون و به منطور تربیت نیرو در حوزه‌های تجاری، صنعتی و آکادمیک طراحی شده است.

دانشجویان رشته مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون در دو حوزه مدیریت و طراحی و شناخت صنعت مبلمان و دکوراسیون در برای هدفگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی و هدایت در کنترل فرآیندهای مرتبط با این صنعت مطالعه و تحقیق خواهند کرد.

محتواهایی که دانشجویان رشته مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون می‌گذارنند از یک سو شامل دوره‌هایی در حوزه هنر و طراحی و شناخت مواد و تجهیزات مرتبط با این صنعت است و از سوی دیگر محتواهای حوزه‌های بازاریابی، حسابداری و مدیریت استراتژیک را دربرمی‌گیرد.

دروس عمومی این رشته مطابق با رشته‌های مدیریت است و در دروس پایه نیز با دروس پایه رشته مدیریت صنعتی همپوشانی دارد. دروس اصلی آن تلفیقی از دروس دوره‌های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و طراحی صنعتی است و دروس اختصاصی این رشته با رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، صنایع چوب، معماری، نساجی و طراحی صنعتی همپوشانی دارد.

از فارغ‌التحصیلان این رشته انتظار می‌رود با جذب در بدنه صنعت مبلمان و دکوراسیون، علاوه بر بررسی و رفع مشکلات این صنعت با هدفگذاری مناسب و برنامه‌ریزی منظم و سازماندهی علمی به هدایت و کنترل منابع سازمانی در این صنعت استراتژیک بپردازند تا از این طریق شکاف میان نیروهای کارگری تا فضاهای آکادمیک محض را پوشش دهند.

فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت صنعت مبلمان و دکوراسیون قادر خواهند بود به مشاغلی نظیر مدیریت حرفه‌ای و علمی بازاریابی مبلمان خانگی و اداری، مدیریت تولید در صنایع مبلمان، مدیریت طراحی مبلمان، مدیریت دکوراسیون سازمان‌ها، مدیریت صادرات مبلمان و مدیریت پروژه‌های طراحی مبلمان شهری بپردازند.

به گزارش آنــا متقاضیان پذیرش بدون آزمون در واحد علوم و تحقیقات لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌ نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام/4065

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی