Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش تالش حاکی است، در مقطع متوسطه اول مریم سعدی در رشته علوم تجربی و سمیرا صداقتی در رشته کار و فناوری رتبه اول، مریم جمشیدی در رشته مطالعات اجتماعی و بنفشه مردوانی در رشته زبان انگلیسی رتبه دوم و علی کریمی در رشته آمادگی دفاعی و نادر خدابخش در رشته عربی رتبه سوم استان را به دست آوردند و در مجموع، شهرستان تالش رتبه سوم مقطع متوسطه اول را در استان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مقطع متوسطه دوم سالار شایگان در رشته زمین شناسی و علی صدق آمیز در رشته زیست شناسی رتبه اول، منصور سلامت در رشته عربی، ساسان عزیزی نژاد در رشته زبان خارجه، جمشید اصولی در رشته ادبیات فارسی و علی توانا در رشته الکتروتکنیک رتبه دوم و منصور غفارزاده در رشته جغرافیا، شهرام آذرپندار در رشته روان شناسی، سیدفرزاد سیدی در رشته فلسفه و منطق، التفات مسلم زاده در رشته الکترونیک و علی کریمی در رشته آمادگی دفاعی رتبه سوم استان را کسب کردند و در مجموع، شهرستان تالش رتبه سوم مقطع متوسطه دوم را به دست آورد.
32 هزار دانش آموز در 440 مدرسه تالش به تحصیل علم مشغول هستند و 39 مدرسه دولتی و 10 مدرسه غیر دولتی با هفت هزار و 38 دانش آموز در مقطع متوسطه دوره اول فعال است.
این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان الکترونیک دانش آموز فلسفه مدرسه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است