Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه گرامیداشت اوقات فراغت با عنوان هوارگه ی هاوین امروز با حضور پرشور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این جشن شادی که به مناسبت گرامیداشت کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 550 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعال هستند که در ایام تابستای با برپایی کلاس های مختلف زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زیادی را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامل گلباغی، با اشاره به فعالیت ۵۴ انجمن قرآنی، فرهنگی و ادبی در این استان، افزود: جذب و ساماندهی، آموزش‌ و پرورش استعدادها و کارکرد تربیتی و اعتلایی فضیلت‌ها از جمله اهدافی است که در ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دنبال می‌شود.
 

وی افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، برنامه‌های اوقات فراغت را با همکاری موسسات قرآنی، فرهنگی و ادبی در سراسر این استان برگزار می‌کنند و این برنامه‌ها علاوه بر مساجد، در پارک‌ها، سینماها و سایر مراکز فرهنگی هنری استان کردستان نیز برگزار می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت از ۱۰ تیر سال جاری آغاز شده است، افزود: در هر کانون فرهنگی و هنری حداقل دو کلاس با ظرفیت هر کلاس ۲۵ نفر به مدت دو ماه آغاز می‌شود که قریب به ۲۸ هزار نفر از این کلاس‌ها بهره می‌گیرند.
 

رئیس ستاد کانون های مساجد کردستان همچنین بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تابستان امسال نیز کلاس‌های اوقات فراغت در سطح مؤسسات قرآنی، انجمن‌های فرهنگی و آموزشگاه‌های هنری دایر می‌شود.
گلباغی به بازدید و نظارت بر کلاس‌ها اوقات فراغت نیز اشاره کرد و یادآور شد: هرسال تیمی از کارشناسان ستاد اوقات فراغت با همراهی مسئولان از این کلاس‌ها بازدید می‌کنند و خوشبختانه هرسال این بازدید با استقبال مسئولان همراه بوده است.

 

در ادامه این مراسم گروه موسیقی آبیدر، گروه موسیقی اعضای کانون صلوات آباد، مداحی و دف نوازی اعضای کانون کنعانی، گروه سرود کانون نور رحمت، دف نوازی اعضای کانون حضرت حمزه، تواشیع اعضای کانون پیرخضر قلیان، شعبده بازی اعضای کانون دانیال نایسر، اسرود اعضای کانون چهاریار نبی برای حاضرین در مراسم اجرا و با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

 

لازم به ذکر است، در ادامه این مراسم از یسری شریعتی از کانون خلیچیان، آریسا الله ویسی از کانون نور رحمت و محمدآراز نوری از کانون پیرخضر روستای قلیان سنندج از برگزیدگان مسابقه بحر کرم سال 96 تجلیل شد.

 

همچنین از نهیه محمدی، سمیه الله ویسی و درخش علیمرادی از مربیان کانون های مساجد شهرستان سنندج با اهدای لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس رسانه خبرنگاران خبرگزاری شبستان استیضاح ایران اخبار سبک زندگی منتظرانه اینفوگرافی اوقات فراغت کانون های مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت