Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير شعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ايران استان اردبيل گفت: در چهار ماهه نخست امسال 6 هزار و 360 فقره تسهيلات قرض‌الحسنه توسط اين بانک در استان اردبيل پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد در تعداد پرداخت‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاري آريا از اردبيل، مجيد وکيلي صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه در اردبيل اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جايگاه ارزشمندي در سطح جامعه برخوردار بوده چرا که فعاليت مستمر آنها سبب افزايش آگاهي در سطح جهان مي شود که بزرگداشت روز خبرنگار به نوعي ارزش دادن به خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در مورد فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: هدف از ايجاد بانک قرض الحسنه مهر ايران گسترش مباني شرع اسلام در اعطاي تسهيلات قرض الحسنه بوده و اين بانک به عنوان نخستين بانک قرض الحسنه در کشور تسهيلات لازم را در اين قالب به متقاضيان پرداخت مي کند.
مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران استان اردبيل با اشاره به اينکه اين بانک نماد بانکداري اسلامي است، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران يازدهمين سال فعاليت خود را سپري مي کند که در حال حاضر 540 شعبه آن در سراسر کشور به مردم خدمات ارائه مي کنند و منابع اين بانک نيز متکي به منابع مردم بوده که تمامي تسهيلات به صورت قرض الحسنه پرداخت شده و بيش از 99 درصد تسهيلات نيز به موقع وصول مي شود.
وکيلي بيان کرد: طرح اندوخته بانوان مهر ايران براي حمايت از بانوان سرپرست خانوار، طرح اندوخته خانواده، طرح پيوند مهر ايران، طرح تداوم مهر، طرح انگيزشي مهر ايران، طرح همياران مهر و طرح بانکداري اجتماعي از جمله طرح هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران بوده که در قالب اين طرح ها به متقاضيان تسهيلات قرض الحسنه پرداخت مي کنيم.
وي تصريح کرد: رشد منابع بانک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.5 درصد بوده که حداقل 100 درصد منابع بانک به صورت تسهيلات قرض الحسنه در اختيار مردم قرار مي گيرد که در چهار ماهه نخست امسال 6 هزار و 360 فقره تسهيلات قرضالحسنه با مبلغ 729 ميليارد ريال توسط اين بانک پرداخت شده که در تعداد پرداخت ها 25 درصد افزايش داريم.
مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران استان اردبيل اظهار کرد: 472 فقره تسهيلات ازدواج با مبلغ 82 ميليارد ريال توسط بانک مهر ايران در سطح استان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 ميليارد ريال در مبلغ پرداختي ها افزايش داشته است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبيل وکيلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد