Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در جریان معاملات بازار تهران امروز (پنج شنبه)  قیمت انواع سکه افزایش یافت و نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۸۰ هزارتومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۸۶ تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۰۰ هزارتومان افزایش به ۳ میلیون و ۹۷۶ هزارتومان، نیم سکه با ۲۰۰ هزارتومان افزایش به دو میلیون و ۶ هزارتومان، ربع سکه با ۴۰ هزارتومان افزایش به ۹۸۲ هزارتومان و سکه گرمی با ۱۰ هزارتومان افزایش به ۵۱۱ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۲۹۵ هزار و ۵۱۰ تومان رسید.

کد خبر 4370203 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: سکه طلا قیمت سکه بهار آزادی نرخ سکه و ارز بانک مرکزی ایران قیمت نفت گمرک تولید نفت قیمت دلار صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران بازار ارز وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت سکه بهار آزادی نیروگاه برق دلار بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی

لاپید: برای خرید از سوپرمارکت باید وام بگیریم! نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: هر دقیقه یک بار یک پیامک دیگر افزایش قیمت‌ها ارسال می‌شود. همه‌چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077979 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹