Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنی که فصل گذشته بیشترین دقایق بازی را در میان همه بازیکنان بارسلونا به ثبت رساند، پیشنهادهایی بسیار جدی برای ترک نیوکمپ دارد.

طرفداری - ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و ملی پوش بارسلونا به شدت مورد توجه موناکو و پاری سن ژرمن قرار دارد.

به گزارش mundodeportivo، راکیتیچ که نمایش بسیار درخشانی در جام جهانی روسیه داشت و از جمله مهره‌های کلیدی بارسا محسوب می‌شود، علاقه چند تیم را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین همه این تیم‌ها، پاری سن ژرمن و موناکو جدی ترین ابراز علاقه را کرده‌اند. راکیتیچ تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد و بند آزادسازی‌اش هم 125 میلیون یورو است. نه او و نه بارسا علاقه‌ای به جدایی ندارند اما در این بازار نمی‌توان با اطمینان از چیزی حرف زد.

جدی‌ترین علاقه مربوط به پاری سن ژرمن است. تیمی که بارسا رابطه خوبی با آن ندارد و پس از شکست در جذب انگولو کانته از چلسی، توجهش را به سمت ایوان راکیتیچ معطوف کرده است. هیچ بعید نیست پاریسی‌ها حتی بند آزادسازی راکیتیچ را فعال کنند و همین هم بارسا را نگران کرده است. دیگر تیمی که به شدت خواهان جذب هافبک کروات است، موناکو است. تیمی که با فروش کیلیان ام باپه و فابینیو و البته لمار، حسابی پر پول دارد اما به خوبی می‌داند که جذب گولووین به تنهایی برای رقم زدن یک فصل خوب کافی نیست. از این رو راکیتیچ وارد برنامه‌های این باشگاه شده است.

همان طور که گفته شد، نه راکیتیچ تمایلی به جدایی از بارسلونا دارد و نه باشگاه برنامه‌ای برای فروش این بازیکن کلیدی دارد. با این حال، تا 31 آگوست شاید اتفاقات نادری هم رخ بدهد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلونافرانسهلوشامپیونهپاری سن ژرمنموناکونقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: ایوان راکیتیچنقل و انتقالات بارسلونانقل و انتقالات پاری سن ژرمننقل و انتقالات موناکو برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر موندو: علاقه جدی پاری سن ژرمن و موناکو به جذب ایوان راکیتیچدانلود؛ تمام 58 گل رودریگو پالاسیو برای اینتر (قسمت دوم)مدیر ورزشی هوفنهایم: سرمربی بعدی باشگاه را در زمستان مشخص خواهیم کرددانلود؛ تبریک تولد فیلیپو اینزاگی توسط باشگاه میلانتلاش منچستریونایتد برای جذب دیگو گودینسلطانی فر: رسیدگی و توجه به ورزش بانوان، اولویت دولت و تاکید آقای رییس جمهور استاحتمال انتقال قرضی مارلون سانتوس به نیوکاسلرسمی؛ فیلیپ بنکوویچ به لسترسیتی پیوستمذاکرات فولام با والنسیا برای کشاندن مارتین مونتویا به لندنرینکون: بازی با لیورپول خیلی سخت بود؛ بلوتی نشان داد که آماده استرسمی؛ لوکاس پرز از آرسنال به وست هم پیوستمراسم رونمایی از متئو کواچیچ در چلسیشیرر: منچستریونایتد بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد؛ نباید آنها را از جمع مدعیان خط زدلستر سیتی قصد فروش هری مگوایر را نداردمورینیو: مطمئن نیستم خرید جدیدی در راه باشد؛ رفتار رسانه ها به گونه ای است که انگار سقوط کرده ایم!غیررسمی؛ فرانک زامبو آنگیسا، هافبک مارسی به فولام پیوستتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ 6 باشگاه محکوم شدندکمیته انضباطی محرومیت میلاد شیخ سلیمانی، بازیکن سپیدرود را به حالت تعلیق در آوردجان توشاک به نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال نمی رسد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوسترسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستدر اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)ناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدغیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستمتئو کواچیچ امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کندرسمی؛ اتلتیک بیلبائو، پرداختِ بند فسخ کپا را توسط چلسی تایید کردپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدرسمی؛ الحاجی گرو به استقلال تهران پیوستفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)یورگن کلوپ چرا؟ آخه چرا! قیمت ارز و سکه دوباره امروز بالا رفته :|||وزیر کار: خونه ی من فقط 4،5 میلیارد ارزش داره

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در ایوان استان ایلام

دریافت 13 MB کد خبر 6095942

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ایوان غرق در آب شد
  • سیلاب در ایوان استان ایلام