Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@04:40:33 GMT

معرفی بخشدار مرکزی شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۶۴۰۷

معرفی بخشدار مرکزی شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلسه تکریم و معارفه بخشدار قدیم و جدید بخش مرکزی شیراز برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حیدری بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز تقدیر و حسن راستی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز معرفی شد.

عالیشوندی فرماندار شیراز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار قدیم و جدید بخش مرکزی شیراز، گفت: اگر تغییر و تحولی در سیستم مدیریت ایجاد می‌شود دلیل بر کم کاری و ناتوانی مدیر نیست بلکه برای ایجاد انسجام بیشتر و حفظ وحدت و همدلی جهت پیشبرد اهداف سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفع مسائل و مشکلات مردم و معیشت شهروندان در این برهه از زمان که با خشکسالی‌های متوالی و کمبود آب و اشتغال بخصوص در مناطق روستایی همراه است باید در اولویت کاری بخشداران و دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی بخش و روستا و نمایندگان مردم باشد.

فرماندار شیراز گفت: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آن‌ها جزو وظایف ذاتی مسئولان است و کسی که مسئولیت می‌پذیرند باید طبق قانون عمل کرده و برای اجرای آن از کسی هراسی نداشته باشد.

عالیشوندی با بیان اینکه صداقت و شجاعت در اجرای قانون از خصیصه‌های یک مدیر موفق است، اضافه کرد: تخلف زمانی صورت می‌پذیرد که فردی خلاف قانون عمل کرده باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های بازرسی و قضایی مانعی در مقابل اجرای قانون نیستند و نقش آن‌ها ماهیتی نظارتی در اجرای صحیح قانون و جلو گیری از اعمال سلیقه‌ای آن‌ها است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه کمی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت

عباس رضاییان‌زاده ضمن یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم» گفت: پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت، با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود.

او از بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین نوع بیماری‌های غیرواگیر نام برد و افزود: بیماری‌های دهان و دندان با سایر بیماری‌های غیرواگیر عوامل خطر مشترک دارد و نقش آنها در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های گوارشی، زایمان زودرس و تولد نوزادان کم وزن در هنگام تولد مشخص شده است.

رضائیان‌زاده با اشاره به روزشمار پویش سلامت دهان و دندان افزود: ۱۷ اردیبهشت به عنوان نخستین روز این پویش با شعار «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت با شعار «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و ۱۹ اردیبهشت نیز با شعار «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان» گرامی داشته می‌شود.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عواملی موثر در بیماری‌های ناحیه دهان و دندان، می‌تواند در دیگر قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کند، به عنوان مثال بین بیماری‌های شدید لثه و دیابت و همچنین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

او ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این پویش گفت: در طول اجرای این پویش و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها، برنامه‌های مختلفی برای گروه‌های کودکان، دانش‌آموزان و سایر شهروندان اجرا می‌شود که مهم‌ترین هدف آن معرفی عوامل خطر و چگونگی مراقبت از سلامت دهان و دندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی