Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نماینده از تیم قهرمان و یکی از نایب قهرمان. 

طرفداری - آنتوان گریزمان، دیگو گودین و دیمیتری پایه از سوی یوفا به عنوان سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل 2017/18 لیگ اروپا معرفی شدند.

به گزارش سایت رسمی یوفا، اتلتیکو مادرید قهرمان فصل گذشته شد. این تیم در فینال با درخشش گریزمان و گودین موفق به شکست مارسی با دیمیتری پایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این جایزه که فصل پیش به پل پوگبا رسید، روز 31 آگوست در موناکو همزمان با قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید معرفی می‌شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیاانگلستانایتالیاآلمانفرانسهلیگ اروپابرچسب‌ها: آنتوان گریزماندیگو گودیندیمیتری پایهبهترین بازیکن فصل لیگ اروپا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر گریزمان، گودین و پایه، نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل 2017/18 لیگ اروپایوفا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا در هر پست را اعلام کردآی تی سی الحاجی گرو، بازیکن جدید استقلال صادر شدرسمی؛ لوکاس انمچا از منچسترسیتی به پرستون پیوسترسمی؛ ویکتور کاماراسا به کاردیف پیوستکورتوا: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا و حضور در آن مایه افتخار و مسئولیت استتغییر مسیر واتفورد به سمت لیورمور پس از ناکامی در راه جذب وارد پروزدانلود؛ پاتریک شیک و داویده سانتون مقابل دو بازیکن نوجوان رمدانلود؛ لحظات ماندگار لیگ برتر انگلیس - 100 امتیازی شدن منچستر سیتی (2018)دانلود؛ 5 گل برتر لیورپول در بازی های پیش فصل 2018دانلود؛ گل ها و مهارت های برتر متئو کواچیچ، خرید جدید چلسیدانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید آدیداس با حضور گابریل ژسوسدانلود؛ ترفند دنیله روگانی برای مهار کریستیانو رونالدوفلورنتینو پرز خطاب به کورتوا: به باشگاهی که در آن غیرممکن معنا ندارد، خوش آمدیعیسی زاده، مدیرعامل نفت آبادان: سایه سنگین رانت تیم های استقلال و پرسپولیس بر درآمدهای تبلیغاتی لیگ برتر دیده می‌شوددر یک نگاه؛ بررسی تمام افتخارات ماریو زاگالو، مهاجم و سرمربی سابق تیم ملی برزیلدانلود؛ تبریک تولد ویلیان توسط باشگاه چلسیمراسم رونمایی رئال مادرید از تیبو کورتوادانلود؛ واکنش های برتر کپا آریزابالاگا، خرید جدید چلسیلغو سفر ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال به اندونزی به دلیل ناهماهنگی بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوسترسمی؛ کپا آریزابالاگا به چلسی پیوسترسمی؛ متئو کواچیچ به چلسی پیوستتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)رسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستدر اهواز، شیشه اتوبوس پرسپولیس را با سنگ شکستندفلورنتینو پرز خطاب به کورتوا: به باشگاهی که در آن غیرممکن معنا ندارد، خوش آمدیناامیدی رو به رشد مورینیو در واپسین ساعات از نقل و انتقالات؛ منچستریونایتد نمی خواهد به کسی باج بدهدغیررسمی؛ سامان قدوس به هوئسکا، تیم تازه لالیگایی شده در فوتبال اسپانیا پیوستپرز به امید آرام شدن مودریچ، جلسه با وی را به تعویق انداخت؛ تکلیفِ لوکا، احتمالا جمعه مشخص خواهد شداسکولز: فکر نمی کنم منچستریونایتد برای قهرمانی بجنگد؛ مورینیو باید به دنبال راه چاره ای باشدغیررسمی؛ یری مینا و آندره گومز از بارسلونا به اورتون پیوستندویری: یوونتوس بهترینِ بهترین ها را خریده است؛ حالا در اروپا از یوونتوس می ترسندفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)۹ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی گم شد!رکورد شکنی اس اسخرید های تابستانی بارسلونا در یک قابتوییت آخر کاوه صلح کلمیکس خودم یونایتدی ها اگر مدیران بازیکن خریدن که دستشون درد نکنه. نخریدن هم به شخم چپ وراست, اسب زرو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان