Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@14:20:08 GMT

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر سایپا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۸۲۴۷

به گزارش "ورزش سه" شاگردان امید نمازی در ذوب آهن لیگ هجدهم را با تغییراتی گسترده آغاز کردند اما توانستند در آغاز راه با پیروزی مقابل نساجی شرایط خوبی را به دست آورند؛ ذوبی ها در هفته دوم در جدالی جذاب و دیدنی در مقابل شاگردان وینفرد شفر به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا با عملکرد نسبتاً قابل قبول خود را مهیای حضور در هفته سوم مسابقات کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از آغاز لیگ تاکنون مرتضی تبریزی مهره کلیدی خود را از دست داده اند اما ادی هرناندز مهاجم تازه وارد و هندوراسی ذوبی ها نشان داده است که می تواند به خوبی در نبود تبریزی برای ذوب آهنی ها درخشان ظاهر شود و باید دید عملکرد خوب او ادامه دار خواهد بود یا خیر؟

 

بی شک یکی از پست هایی که در طول فصل کمتر به نظر می رسد که بخواهد دچار چالش شود دروازه ذوب آهن است؛ زیرا آنها رشید مظاهری آماده را در اختیار دارند و روی نیمکت باقر صادقی مترصد یک فرصت است. مظاهری حتی در تقابل با استقلال هم علی رغم دریافت دو گل توانست با چندین واکنش عالی و یک سوپر واکنش در مقابل ضربه روح الله باقری تیمش را از شکست نجات دهد. با این تفاسیر به احتمال فراوان رشید مظاهری سنگربان سبزپوشان اصفهانی خواهد بود.

 

در خط دفاع ذوبی ها وحید محمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به نظر می رسد سرانجام فرصت بازی به هادی محمدی فرا می رسد تا با محمد نژادمهدی زوج دفاعی تیمش را در تقابل با سایپا تکمیل کند؛ در دفاع راست بی شک با توجه به عملکرد کم نوسان میلاد فخرالدینی او انتخاب اول نمازی خواهد بود و در جناح چپ دفاع احتمال حضور مسعود ابراهیم زاده و مهران درخشان مهر وجود دارد زیرا در بازی اول مقابل نساجی، ابراهیم زاده در این پست به میدان رفت و در دیدار مقابل استقلال درخشان مهر؛ اما با بررسی های انجام شده و با توجه به اینکه در دیدار استقلال حملات متعددی از جناح راست انجام شد و درخشان مهر نتوانست آنطور که باید در میدان حاضر شود به نظر می رسد انتخاب نمازی برای تقابل با شاگردان علی دایی مسعود ابراهیم زاده باشد.

 

به احتمال فراوان در میانه میدان قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان زوج میانه میدان ذوب آهنی را شکل خواهند داد و محمدرضا حسینی آماده که در طول دو هفته اخیر یکی از ستارگان لیگ هجدهم بوده در وینگر راست برای ذوبی ها به میدان خواهد رفت؛ در جناح چپ ابهاماتی وجود دارد زیرا در بازی های گذشته از رضا حبیب زاده در این پست استفاده می کرد که او در تقابل با استقلال مصدوم شد و به جای او محمدرضا عباسی به میدان آمد. حال نمازی برای جناح چپ خود چند گزینه را مدنظر دارد که به نظر می رسد از میان حقدوست، سیلوا و عباسی این محمدرضا عباسی جوان و آماده است که شانس بیشتری برای حضور در وینگر چپ را دارد. در پست هافبک بازیساز هم مطابق انتظار به نظر می رسد امید نمازی از محسن مسلمان استفاده کند تا بتواند با استفاده از هوش و قدرت بازیسازی او از نقطه ضعف های دفاع سایپا به خوبی بهره ببرد.

 

با جدایی تبریزی، امید نمازی می تواند از مسعود حسن زاده و ادی هرناندز در پست مهاجم هدف استفاده کند که در طول دو بازی اخیر ادی هرناندز فوق العاده درخشان ظاهر شده است و با توجه به عدم آمادگی حسن زاده به نظر می رسد بازهم انتخاب نمازی هرناندز باشد تا بتواند با استفاده از قدرت تمام کنندگی او دفاع سایپا را آزار دهد.

 

ترکیب احتمالی ذوب آهن:


محمدرشید مظاهری - هادی محمدی - محمدنژاد مهدی - میلاد فخرالدینی - مسعود ابراهیم زاده - قاسم حدادی فر - حمید بوحمدان - محمدرضا حسینی - محسن مسلمان - محمدرضا عباسی - ادی هرناندز

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

درخشان  ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز