Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است گفت: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه   امشب در سومین سالگرد شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی و 175 شهید غواص که در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با بیان اینکه این مجلس، مجلس بزرگداشت شهید ارزشمندی است که فضائل اخلاقی بالایی داشت اظهارداشت: امروز سالگرد شهادت شهید حججی نیز هست و در واقع شهید شیخ‌شعاعی امشب میزبان واقعی این مراسم و میزبان شهید حججی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است گفت: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در میان شهدا هم مراتبی وجود دارد بیان کرد: در همه جای جنگ خط‌شکنی داشتیم اما تنها در چند عملیات تجربه خط‌شکنی غواص را داشتیم که والفجر 8 از جمله این عملیات‌ها بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گذشتن از روخانه خروشان و شط عمیق و رسیدن به آن سوی رودخانه‌ای که دشمن قرار داشت این عملیات را با سختی مواجه می‌کرد گفت: عملیات دوم ما که خط‌شکنی غواصان را داشتیم خیلی سخت‌تر بود.

وی با بیان اینکه غواصان ما در میان آب توان دفاع نداشت و تمام سلاحشان در میان آب صدا بود گفت: در آن لحظات در میان آب سلاح نبود، صدا بود مناجات و استغاثه و فریادهای یا حسین و یا فاطمه.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید شیخ‌ شعاعی ویژگی‌های خاصی داشت افزود: مناجات شهید شیخ‌شعاعی در میان آب در آن لحظات به سال‌ها عبادت و فریادها و نیازهای دنیایی می‌ارزد.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلیمانی به کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...

آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم، چون مدتی هر فیلمی می‌ساختم با مشکل اکران مواجه می‌شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوار‌ها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوار‌ها می‌گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می‌کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند. عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم‌ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم، اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم‌ها به پخش برسد، اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار + تصاویر
  • گاردین: هدف نتانیاهو اساسا غیرواقعی است
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران