Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است گفت: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه   امشب در سومین سالگرد شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی و 175 شهید غواص که در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با بیان اینکه این مجلس، مجلس بزرگداشت شهید ارزشمندی است که فضائل اخلاقی بالایی داشت اظهارداشت: امروز سالگرد شهادت شهید حججی نیز هست و در واقع شهید شیخ‌شعاعی امشب میزبان واقعی این مراسم و میزبان شهید حججی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است گفت: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در میان شهدا هم مراتبی وجود دارد بیان کرد: در همه جای جنگ خط‌شکنی داشتیم اما تنها در چند عملیات تجربه خط‌شکنی غواص را داشتیم که والفجر 8 از جمله این عملیات‌ها بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گذشتن از روخانه خروشان و شط عمیق و رسیدن به آن سوی رودخانه‌ای که دشمن قرار داشت این عملیات را با سختی مواجه می‌کرد گفت: عملیات دوم ما که خط‌شکنی غواصان را داشتیم خیلی سخت‌تر بود.

وی با بیان اینکه غواصان ما در میان آب توان دفاع نداشت و تمام سلاحشان در میان آب صدا بود گفت: در آن لحظات در میان آب سلاح نبود، صدا بود مناجات و استغاثه و فریادهای یا حسین و یا فاطمه.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید شیخ‌ شعاعی ویژگی‌های خاصی داشت افزود: مناجات شهید شیخ‌شعاعی در میان آب در آن لحظات به سال‌ها عبادت و فریادها و نیازهای دنیایی می‌ارزد.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلیمانی به کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان نخستین جشنواره بین‌المللی شعر عربی برای پاسداشت مقاومت مردم فلسطین با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق منتشر شد.

موضوعات و محورهای این جشنواره شامل شهدای مقاومت، قهرمانان نبرد طوفان الاقصی، بازندگان، میدان نبرد و روایت عکس بوده و همه قالب‌ها، شعر عربی فصیح و عامیانه هستند.

در فراخوان این جشنواره از شهیدان صالح العاروری، شهید وسام الطویل، شهید أبو تقوی السعیدی، شهید خبرنگار و هنرمند علی نسمان، شهید زن فلسطینی جمیلة الشنطی، شهید کودک ریم علی بدوان معروف به (روح الروح)، شهید فعال اجتماعی محمد فائز الحسنی و همچنین از میان قهرمانان نبرد طوفان الاقصی به یحیی السنوار، محمد الضیف، بدر الدین الحوثی، سیدحسن نصرالله و چهره رسانه‌ای وائل دحدوح و همچنین به قوت ایمان در میان مردم غزه و امیدشان به آینده اشاره و در بخش بازندگان به بایدن به عنوان بازنده‌ای حامی بازنده‌ای دیگر، نتانیاهو آخرین نفس‌های شیطان، مهاجرت معکوس و خالی شدن شهرک‌ها و شکست سربازان، افسران و سلاح دشمن اشاره شده است و در بخش میدان نبرد به فتوحات میدانی مجاهدان، جمله به بیمارستان‌ها و مدارس، و تخریب منازل و حمله به آوارگان در اردوگاه یاد شده است.

جایزه برتر این جشنواره نیز ۱.۵ میلیون دینار عراقی تعیین شده و در دو بخش شعر فصیح و مردمی سه جایزه جداگانه اهدا می‌شود.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا روز ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی پست الکترونیک daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان این‌رویداد از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6056399 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • ️آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • انتشار فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی طوفان القوافی
  • فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» منتشر شد
  • سید موسوی