Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، صبح امروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با هئیت همراه درجمع کارکنان ناحیه دشتی حاضر شدند.

در ابتدای این مراسم برادر پاسدار محمد ابراهیمی به تلاوت آیات قرآن پرداخت و در ادامه حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن تقدیر و خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دشتی و هیئت همراه به تشریح کلاس های عقیدتی در سطح ناحیه پراختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرضمن تشکر از همه همکاران که در این جلسه حضور داشتند مطالبی را در خصوص حدیث شریف سلسله الذهب از امام رضا(ع) پرداختند و افزودند: هدف از خلقت انسان توحید بوده است و ما برای توحید آفریه شده ایم و در واقع توحید یعنی تمام بت ها چه ظاهری و باطنی را نفی کردن است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان داشتند: انسان هرچه به سوی خدا برود نورانی تر می شود و هرچه بسوی هوای و تمایلات نفسانی سوق پیدا کند تاریکی و پلیدی وجودش را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین دشتی گفتند: وظیفه ما بود که انقلاب بکنیم و وظیفه است پای این انقلاب که با خون شهیدان آبیاری شده حفظ نظام از اوجب واجبات است و از نان شب نیز واجب تر است و اقتضاء می کند نظام را بشناسیم و امام را بشناسیم و همچنین تبعیت از امام را بشناسیم.

نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و شواری نگهبان و رهبری نظام تجسم دینی بودن این نظام الهی است. نظام و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ناموس هستند و این قابل تحمل نیست که کسی این ها را مورد هجمه قرار دهد.

تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بالاست و نباید وجهه این نظام را به خاطر برخی نارضایتی ها که منشا سوء مدیریت و ناکارآمدی برخی مدیران و از بی تدبیری و بی توجهی برخی مسئولین می باشد مورد هجمه قرار داد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!