Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش آمده است: چرخش چرخ اقتصاد مقاومتی با دستان بافندگان قالی در روستای سیه بنوئیه از توابع شهرستان رابر پس از 15 سال و اندی رونق گرفته است.
پیش از این کارگاه قالیبافی در دهستان سیه بنوئیه، به یک مخروبه تبدیل شده بود، لذا راه اندازی و احیای این کارگاه ضرورت داشت.
اینک با راه اندازی دوباره کارگاه قالیبافی دهستان سیه بنوئیه شهرستان رابر گامی مؤثر در راستای تولیدات بومی و اشتغال استان کرمان برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدارمرکزی رابر در این خصوص گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت جهت اشتغال پایدار در روستاهای مرکزی قابلیت بخش مرکزی در زمینه اشتغالزایی شناسایی و در دستور کار قرار گرفت و با همکاری فرمانداری ،دهیاری و شورای اسلامی روستا این کارگاه بازسازی و تعمیر شد.
بهجت فروزانمهر افزود: با هماهنگی ستاد عتبات عالیات استان کرمان، این کارگاه راه اندازی و در حال حاضر 6 نفر در آن مشغول به بافت قالی هستند.
وی با بیان اینکه 180 نفر بافنده در بخش مرکزی شهرستان رابر شناسایی شده؛ و در دراز مدت دارهای قالی اضافه خواهند شد، عنوان کرد: شهرستان رابر بافندگان ماهری دارد که از زمانهای قدیم با بافت قالی امرار معاش می کردند.
بخشدارمرکزی رابر اضافه کرد: قالی بافی حرفه ای است که هنرهای زیادی را به همراه دارد و ازجمله شغل های پر در آمدی است که زنان خانه دار می توانند برای کسب درآمد استفاده و امرار معاش کنند.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اقتصاد مقاومتی درآمد زنان خانه دار شورای اسلامی منویات مقام معظم رهبری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی