Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسین اسماعيلي"سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پي کسب خبری مبنی اینکه فردی به همراه 3 همدست دیگر خود با غصب عنوان مأمور اداره برق به صورت غيرقانونی اقدام به نصب کنتور و اخذ انشعاب از شبکه و انتقال برق سراسری برای شهروندان کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان در ازای دريافت مبلغ 4 تا 8 ميليون تومان اقدام به نصبب کنتور تک فاز و سه فاز می کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقيقات ميداني گسترده و تلاش شبانه روزي مأموران، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و هر 4 نفر برای رسیدگی قانونی برای جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری کلاهبرداران در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه