Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله رضایی گفت: سازمان لیگ فوتبال برای حفظ منافع باشگاه های فوتبال، قرارداد جدید تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کند که تمامی باشگاه های فوتبال کشور درآمد یکسانی از تبلیغات محیطی داشته باشند.

 مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، در خصوص تبلیغات محیطی لیگ برتر، اظهار کرد: فوتبال در حال حاضر در کانون توجه است و با توجه به این ظرفیت، سازمان لیگ به عنوان متولی باید حداکثر استفاده را از  این فضا داشته باشد تا باشگاه های فوتبال بخشی از  هزینه های جاری را از این محل جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد:  آن گونه که ما مطلع شدیم، سازمان لیگ با توجه به تجربه سالیان اخیر سعی بر اجرایی نمودن قراردادی بهتر دارد و کمیته بازاریابی با وسواس جزئیات مختلف را مورد بحث و بررسی قرار داده است. باید این اصل را مورد توجه قرار دهیم که فوتبال ما برای رقابت با لیگ های همسایه و تقویت تیم‌های خود به درآمدزایی توجه بیشتری داشته باشد. در حال حاضر هزینه‌های تیم داری بالا رفته و باشگاه‌ها  نمی‌توانند  نسبت به تامین تمامی هزینه ها اقدام کنند اما اگر موضوعات درآمدزایی مثل تبلیغات محیطی به خوبی اجرایی شوند، بخش قابل توجهی از دغدغه باشگاه‌های ما کاسته می‌شود و در آن صورت می‌توانیم در فوتبال خود تغییرات خوبی را مشاهده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان، گفت‌: درخواست ما از سازمان محترم لیگ توجه به حقوق تیم‌های لیگ برتری است؛ سازمان لیگ فوتبال برای حفظ منافع باشگاه های فوتبال قرارداد جدید تبلیغاتی را به گونه‌ای تنظیم کند که تمامی باشگاه های فوتبال کشور درآمد یکسانی از  تبلیغات محیطی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی

مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر آسنسی گفت: مسی شما را به سطح بعدی می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه چشمگیر است. از موقعیت خود بسیار راضی هستیم و به تیم و کار انجام شده افتخار می‌کنیم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، توسعه تیم است.

مدیر باشگاه اینترمیامی اظهار داشت: از زمانی که لیونل مسی آمد، از تیمی با بودجه 60 میلیونی به 125 یا 130 میلیون دلار رسیدیم، امسال انتظار دارم گردش مالی ما 200 میلیون یا بیشتر باشد.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

مسی در جولای 2023 به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی به اینتر میامی رفت و قراردادش تا دسامبر 2025 اعتبار دارد. مسی در این فصل 10 بازی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. پس از 11 هفته، اینترمیامی با 21 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا (MLS) است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی