Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی استقلال خوزستان گفت: من‌ سنگ‌پراکنی‌ها به پرسپولیسی‌ها را محکوم می‌کنم اما بعضی از بازیکنان پرسپولیس به این حواشی دامن می‌زدند و در دل اتفاقات می‌رفتند.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی شب گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: ما در این بازی بسیار با برنامه جلو رفتیم، پرسپولیس را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازیکنان من چند موقعیت خوب به خصوص در نیمه دوم خلق کردند که به خاطر کم‌دقتی و کم‌تجربگی از دست رفت. در مجموع بازی بسیار زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون بازی تیمش مقابل پرسپولیس هم گفت: طرفداران واقعی استقلال خوزستان کسانی بودند که پشت نیمکت ما نشسته بودند و کاری جز تشویق تیم خود انجام ندادند و من از این عزیزان تشکر و قدردانی دارم.

یزدی ادامه داد:من‌ خودم این اتفاقات و سنگ‌پراکنی‌ها را محکوم می‌کنم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم ولی نکته‌ای که اهمیت داشت این بود که مشکل خاصی در ورزشگاه بوجود نیامده بود و بعضی از بازیکنان پرسپولیس به این حواشی دامن می‌زدند و در دل این اتفاقات می‌رفتند. البته تصور می‌کنم به دلیل گرمای هوا شاید بازیکنان تیم حریف مایل به توقف بازی بودند.

وی در خصوص شرایط تیمش در لیگ‌برتر تصریح کرد: تیم ما مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و شایسته است که با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه در حال شکل گرفتن است. ما به فکر بازی بعدی خود مقابل صنعت نفت آبادان هستیم و قصد داریم تا بتوانیم دست پر و با کسب ۳ امتیاز آبادان را ترک کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شرایط یونس دلفی و انتقالش به آیندهوون خاطر نشان کرد: من با یونس دلفی صحبتی نداشتم اما از مدیر عامل تیم شنیدم که رفتن این بازیکن قطعی خواهد بود و فقط باید مراحلش طی شود. با آنکه استقلال خوزستان به این بازیکن نیاز مبرم دارد اما با رفتن او بسیار موافقم تا منجر به پیشرفت فوتبال این بازیکن شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم