Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به قوانین جدید در آسیا که هر تیم حق استفاده از ۶ بازیکن خارجی دارد پرسپولیس یک رقابت نابرابر در لیگ قهرمانا آسیا پیش‌رو خواهد داشت.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی شب گذشته استقلال خوزستان برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهارداشت: بازی جالبی را از دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم بسیار محتاطانه عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با آنکه پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست از این مزیت به درستی استفاده کرده و به برد دست یابد.

وی افزود: شاگردان یزدی در این بازی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و اگر با همین انگیزه جلو بروند می‌تواند در میانه جدول جایگاهی مناسب داشته باشند. این تیم جوانانی با استعداد و با انگیزه در اختیار دارد که باید به درستی از آنان بهره ببرد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی رخ داده در بازی شب گذشته تصریح کرد: بازی‌های پرسپولیس در اهواز همیشه با حواشی همراه بوده است، در بازی دیشب به دفعات شاهد قطع شدن جریان بازی به دلیل گرمای هوا و رفتار بد تماشاگران بودیم که این اتفاق در روند جریان بازی تبعات منفی به‌دنبال داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد این قبیل اتفاقات در بازی شب گذشته بودیم که مدیران مجموعه نتوانستند این نابه‌سامانی‌ها را به درستی مدیریت کنند و باید در این زمینه بهتر عمل می‌شد.

بیژن ذوالفقار نسب در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و نیمکت خالی این تیم به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس مورد حمایت صحیح و جدی قرار نگیرد دچار مشکلات بزرگی خواهد شد و با توجه به قوانین جدید در آسیا که هر تیم حق استفاده از ۶ بازیکن خارجی را دارد کار برای این تیم دوچندان سخت شده و تبدیل به یک رقابت نابرابر می‌شود. باید این نکته را هم بگویم که ما در جذب بازیکنان خوب خارجی هم عاجز هستیم  و نمی‌توانیم همپای دیگر رقیبان بازیکنانی درجه یک جذب کنیم. امیدوارم فوتبال ایران نماینده‌ای در آسیا داشته باشد که بتواند از منافع ملی فوتبال ایران دفاع کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال خوزستان لیگ برتر ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود