Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:49:12 GMT

موانع گازرسانی به برخی مناطق گناوه مرتفع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۵۸۵۶

موانع گازرسانی به برخی مناطق گناوه مرتفع شد

حسام منصوری مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری که داشتیم خوشبختانه مجوز شبکه گازرسانی به بیمارستان های امیرالمومنین و سوانح سوختگی، شهرک الغدیر و کارخانه آسفالت ورودی شهر گناوه صادر شد.

وی  گفت: در بازدید مشترکی که ما، مسئول امور گاز صنایع و تاسیسات شرکت گاز استان بوشهر و معاون عمرانی فرمانداری و رئیس شرکت گاز شهرستان گناوه از کارخانه آسفالت و بیمارستان ها و شهرک الغدیر گناوه داشتیم مشکلات و موانع پیش رو این طرح مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری مطلق تصریح کرد: خوشبختانه در این راستا مجوز انتقال گاز به این مراکز با همکاری و مساعدت فرمانداری و شرکت گاز شهرستان گناوه صادر شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه در پایان گفت: این طرح دارای ۲ و نیم کیلومتر شبکه انتقال پلی اتلین و دو ایستگاه هزار و ۴۰۰ متر مکعب با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به زودی اجرا خواهد شد.

کد خبر 4370712

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه فرمانداری گناوه گاز رسانی روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد شیراز یاسوج بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کرج اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران