Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

به گزارش خبرگزاری آنا از استانداری خراسان رضوی؛ علیرضا رشیدیان امروز با حضور در منزل پدر شهیدان حسن و علیرضا رمارم و دیدار با والدین و خانواده این شهدای گرانقدر اظهار کرد: «پایه‌های نظام اسلامی ما با جانفشانی شهدا بسیار مستحکم است و ما هیچ‌گاه دست از تلاش برای اقتدار و قدرت روزافزون این نظام مقدس بر نمی‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه زندگی سختی‌های بسیار دارد، اظهار کرد: «اما این سختی‌ها در دوران دفاع مقدس خیلی بیشتر بود و شهدا و ایثارگران با جانفشانی خود از همین شرایط سخت؛ موفق، پیروز و سربلند خارج شدند.»

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: «ما باید به توانمندی خود در سایه خداباوری اعتماد داشته باشیم و بدانیم پیروزی از آن مسلمانان است.»

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به شهدا همان جهاد است، افزود: «بهترین فرصتی که می‌تواند برای یک نفر فراهم شود خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که خود جهاد در راه اسلام و خداوند است.»

استاندار خراسان رضوی با توجه به خصلت‌های اخلاقی شهدا، افزود: «نیکی به یکدیگر، محبت و از خودگذشتگی بارزترین مشخصه اخلاقی شهدا بود که امروز بیش از هر زمانی به آن نیاز است و باید در ارتباط تک تک افراد جامعه با هم تقویت شود و این روحیه تحمل دشوارترین شرایط را نیز سهل و آسان می‌کند.»

خواهر این دو شهید هم در این دیدار گفت: «اینکه مسئولان پیشگام در تکریم جامعه ایثارگران هستند جای بسی خوشنودی است آن هم از سوی استاندار خراسان رضوی که خود رزمنده دوران دفاع مقدس است.»

شهناز رمارم افزود: «اصل و محور، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در هر جا و هر مسئولیتی به این نظام خدمت کنیم.»

شهید حسن رمارم 16 مرداد سال 61 در شلمچه و شهید علیرضا رمارم 13 اسفند سال 64 در سنندج به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/4046

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم