Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@23:09:35 GMT

پیش بازی منچستریونایتد - لسترسیتی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۶۲۴۱

پیش بازی منچستریونایتد - لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پس از یک تابستان پرحاشیه، برای اولین بازی خود در لیگ آماده می‌شوند. مورینیو در طول تابستان، همواره به انتقاد از سیاست های تیمش در نقل و انتقالات پرداخت و بارها علیه مدیران باشگاه مصاحبه کرد. او مدعی شده بود که از لیست خرید 5 نفره او، تنها 1 نفر جذب شده است و از همین رو جنجال های بسیاری به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مورینیو و شاگردانش خود را برای فصلی دشوار آماده می‌کنند. در حالی که بسیاری معتقدند با شروع این جنجال ها، مورینیو فصل بد دیگری را پشت سر خواهد گذاشت، او و شاگردانش در تلاش هستند که خلاف این موضوع را به همگان اثبات کنند.

 

 

 

 

در آن سو لستر پس از یک فصل پرفراز و نشیب، با آمادگی برای این فصل در میادین حاضر خواهد شد. هر چند که امروز حضور چندین ستاره آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد، ولی مطمئنا روباه‌ها برای کسب امتیاز راهی الدترافورد خواهند شد.

 

متی جیمز غایب لستر برای این بازی است و حضور جیمی واردی، هری مگوایر، جانی ایوانز، مدیسون و مندی هنوز مشخص نیست. در آن سو برای تیم مورینیو نیز عدم حضور ماتیچ، والنسیا، دالوت، روخو، هررا و رومرو قطعی است و مشخص نیست فلینی، لینگارد، یانگ، پوگبا، جونز و بیلی که اکثرا در جام جهانی حضور داشته اند، برای این بازی چگونه خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!