Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ عباس کرمی، فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات حادثه Incident حمله به یکی از پزشکان بیمارستان مدرس اظهار کرد: ساعات 19:15 روز دوشنبه یکی از منشی‌های کلینیک این بیمارستان به مامور نیروی انتظامی مستقر در طبقه ابتدایی مراجعه و اعلام می‌کند که یکی از پزشکان را با چاقو مصدوم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مامور بلافاصله به طبقه اعلام شده مراجعه کرده و با پزشک Doctor و متهم که هر دو به وسیله چاقو مصدوم شده بودند مواجه می‌شود.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس Police پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در محل حادثه دو چاقو با ابعاد مختلف از متهم کشف می‌شود، گفت: متهم 30 ساله همانند دیگر بیماران نوبت گرفته و به عنوان آخرین بیمار به اتاق پزشک مراجعه می‌کند، وی پس از ورود به اتاق پزشک و پس از دقایقی به چشم وی اسپری زده و سپس او را با چاقو از ناحیه گردن، پشت و زیر بغل مجروح می‌کند. البته در این بین متهم در حین استفاده از چاقو برای مجروح کردن پزشک دست خود را مجروح می‌کند.

انگیزه متهم برای این اقدام اختلافات خانوادگی بوده است.

کرمی با بیان اینکه متهم و پزشک سریعا برای درمان به اتاق عمل منتقل می‌شوند، اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه متهم برای این اقدام اختلافات خانوادگی بوده و در همان محل از وی مقادیری ماده مخدر گل کشف شده است.

وی با بیان اینکه متهم تحت حفاظت ماموران کلانتری 134 شهرک قدس قرار می‌گیرد، گفت: در نهایت پس از پایدار شدن شرایط متهم قرار بازداشت موقت وی از سوی مقام قضایی صادر و به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تحویل داده می‌شود.

کرمی با تاکید بر این نکته که بیمارستان‌ها خود در صورت نیاز باید برای استقرار ماموران در کنار عوامل حراست در مراکز درمانی‌شان درخواست دهند، گفت: پس از بررسی درخواست آنها، ماموران پلیس به صورت 24 ساعته در بیمارستان‌ها حاضر می‌شوند و در شرایطی که به حضور آنها در هر قسمتی نیاز شود بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه به هنگام بروز جرم Crime مشهود ماموران وارد عمل می‌شوند، تصریح کرد: این افراد در کنار ماموران حراست وظیفه برقراری نظم و امنیت بیمارستان‌ها را بر عهده دارند.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لیلای 60 هزار تومانی ! +عکس

دختر 15 ساله به اجبار عروس شد / وقتی با پسر خاله اش دیدم خشکم زد

فوری / انفجار بمب در مقابل بیمارستان سراوان

صاحب یک هتل در حمام اتاق 34 زن جوان دوربین مخفی جاسازی کرده بود / او فیلم ها را در سایت های مستهجن گذاشت!

ارتباط جنسی یک زن و مرد در پارکینگ دادگاه آنها را به دردسر انداخت +عکس

2 پیرزن 90 ساله همجنسگرا با هم ازدواج کردند! +عکس

پسر سخنگوی دولت با شکایت شوم زن جوان به دردسر افتاد! + عکس

دوست صمیمی زنم فقط با نگاه من تسلیم شد !

عشقبازی شنیع دختر و پسر در واگن اتوبوسی قطار جنجال به پا کرد +عکس

تجاوز به زن جوان در اتاق زایمان بیمارستان توسط پزشک شیطان صفت + عکس

اقدام شوم فروشنده بی حیا با دختر بد لباس!

تجاوز وحشیانه راننده اتوبوس به دختر 12 ساله در اردوی تابستانی + عکس

مرگ تلخ عروس پس از پایان شب حجله در کنار داماد مهربان + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents حادثه Incident پزشک Doctor پلیس Police جرم Crime اخبار حوادث بیمارستان پزشک پلیس عکس حوادث تهران مجروح شدن اخبار تهران عکس دختر حوادث ایران زن زندگی فیلم پسر قتل ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903168

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند