Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نظامی روسیه اعلام کرد که هشت ایست بازرسی در نزدیکی منطقه حائل در جولان اشغالی ایجاد خواهد کرد.

ایران آنلاین / به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ویکتور زایتسیف، معاون رئیس پلیس نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد که اولین گذرگاه ایجاد شده در منطقه "الویسیه" در استان قنیطره شروع به کار کرده و هفت ایست بازرسی دیگر که امنیت غیرنظامیان در این منطقه را تضمین خواهند کرد، بعدا ایجاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرمانده نیروهای ناظر روسیه در سوریه گفت: این گذرگاه‌ها در نزدیکی منطقه حائل که تحت نظارت نیروهای سازمان ملل است، ایجاد خواهند شد. پرچم روسیه بر فراز این مناطق، صلح را برای ساکنان تضمین خواهد کرد.

به گفته منابع محلی در مرز سوریه با سرزمین‌های اشغالی، 10 خودروی وابسته به سازمان ملل به همراه افسران و نیروهای پلیس نظامی روسیه و ارتش سوریه وارد منطقه حائل شدند و از پایگاه‌های سابق نیروهای سازمان ملل در قنیطره و روستاهای اطراف آن بازدید کردند. به گفته این منابع به نظر می‌رسد این اقدام مقدمه‌ای برای بازگشت مجدد این نیروها به این منطقه باشد.

به گفته منابع مذکور، 40 تن از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در این منطقه برای چند ساعت به گشت‌زنی پرداختند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع محلی اعلام کردند جوانی فلسطینی در شهرک ظاهریه در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست اقدام به تعقیب «ربحی منسیه» جوان فلسطینی کرده و به سمت او تیراندازی کردند که در نهایت این جوان هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) و جنگ علیه غزه، تاکنون قریب به ۵۰۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

کد خبر 6092812 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری