Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امام‌جمعه آبيک گفت:قوه مجريه ، مجلس و قوه قضاييه به تکليف خود درست عمل کنند و با فساد در هر دستگاهي که هست بايد برخورد قاطع شود.
 به گزارش خبرنگار آريا از آبيک ، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني مير اميني امام جمعه شهرستان آبيک در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر آبيک که در مسجد حضرت وليعصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات اخير بين  مجلس و دولت در استيضاح يکي وزرا بسيار بد بود و اتهامات سنگيني به يکديگر نسبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينکه وزير و معاونين وزير به نمايندگان پيشنهاد مالي بدهند تا وزير را استيضاح نکنند و از طرفي چون برخي نمايندگاني فردي را که براي مديريت در حوزه انتخابي شان معرفي کرده بودند وزير قبول نکرده به همين دليل وي را استيضاح کنند، بسيارقبيح و زشت است.
وي افزود: اظهارنظري که نمايندگان و وزرا در باب استفاده از رانت براي فرزندان يکديگر در برنامه استيضاح اخير انجام دادند جاي تاسف دارد و عجيب تر از آن اينکه رئيس مجلس مي‌گويد من اولين بار است اين مسائل را مي شنوم!
امام جمعه آبيک افزود: متاسفيم از اينکه يک نماينده به جاي اينکه منافع کلان کشور را ببيند با باج خواهي به دنبال راي آوري در دور بعدي مجلس است. سخت نيست فهميدن علت اين مطلب که عده اي از نمايندگان  استيضاح را امضا کنند ولي قبل از استيضاح، امضاي خود را پس بگيرند!!
 در قسمتي ديگر بيان داشتند؛ يک رئيس بانک مرکزي عوض شد و در مدت چند روز يک بسته ارزي تهيه و اجرا شد و تاثير آن را شاهد بوديم که البته مي‌شد اين کار مدت ها قبل انجام مي‌شد و اين مشکلات گران بر روي دوش مردم گذاشته نمي شد. ميراميني اضافه کرد: در باب وزرا هم مجلس بايد ورود کند و کار خود را با جديت ادامه دهد، اينکه يک وزير استيضاح شد ، کار خود را تمام شده تلقي نکنند! ما از وزير اقتصاد و مسکن گلايه منديم مجلس تکليف را مشخص کند،اگر وزيري مي تواند مشکلات را حل کند انجام بدهد، اگر نمي تواند برکنار شود.
 امام جمعه آبيک اظهار داشت: گفته شده 11 ميليارد دلار از ارز 4200 توماني داده شده و فقط 2ميليارد دلار شفاف سازي شده ! رئيس جمهور هم دستور شفاف‌سازي داده است. چه کسي مانع شفاف سازي شده است؟ چه کسي بايد پيگير باشد؟ قوه قضاييه چه مي کند ؟ ما از مجلس و قوه قضاييه مطالبه داريم که قاطعانه ورود کنند و به تکليف خود عمل کنند.
حسيني مير اميني در ادامه به جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان آبيک و تاکيد فرماندار شهرستان به تکريم ارباب رجوع در ادارات اشاره و اظهار داشت: فرماندار آبيک روزهاي ملاقات عمومي به خوبي پيگيري امور مردم را داشته و براي رفع مشکلات آنها با مديران تماس ميگيرند و کارها را ارجاع مي دهند حتي اعلام کرده اند که در اين روز همه مديران بايد در ادارات باشند تا درصورت ارجاع مردم کارها به سرعت انجام شود که اين کار بسيار خوبي است و لازم است تداوم داشته باشد.
ايشان افزودند:لذا بر اساس شنيده‌ها آنچنان که شايسته است از مردم در ادارات تکريم نمي‌شود و بايد سطح احترام به مردم در ادارات شهرستان افزايش يابد.
 وي افزود : مردم ارباب ما و ما مسئولان نوکر آنها هستيم!و برماست حق شان ولي نعمتانمان را نگه داريم. البته نوکر هم حق و حقوقي دارد و مردم بايستي احترام خادمانشان را نگه دارند و مطالبات فراقانوني از مسئولان نداشته باشند و در عين حال مراعات شان و عزت مديران را داشت باشند.
رفتار کريمانه از قله به دامنه سرازير ميشود و اميدواريم فرماندار محترم نسبت به مديران و از مديران نسبت به زير مجموعه و نهايتا نسبت به مردم شريف شاهد رفتاري در خور شان و شخصيت اين ملت بزرگوار باشيم .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران