Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:19:53 GMT

دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۴۲۹۶

دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز افتتاح می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: دومین میدان میوه و تره­‌بار شیراز تا دو ماه آینده در جاده امیرکبیر افتتاح می‌شود و مورد بهره­‌برداری قرار می‌گیرد. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ استانها فارس نظرات

محمدرضا محمدحسن‌­پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تنها میدان میوه و تره‌­بار شیراز ظرفیت کافی برای توزیع حجم بالای محصولات کشاورزی را ندارد، از راه‌­اندازی دومین میدان با سرمایه‌­گذاری بخش خصوصی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میدان میوه و تره‌­بار شیراز را مقصد عمده محصولات کشاورزی تمام شهرستان‌های فارس و همچنین برخی از استان­‌های همجوار دانست و اظهار داشت : ظرفیت این میدان در حال حاضر به هیچ عنوان پاسخگوی توزیع این حجم از میوه و تره‌­بار نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سرمایه­‌گذار خصوصی در احداث دومین میدان ورود کرده است و بخشی از مجوزات قانونی را نیز اخذ کرده‌­اند، گفت: با پایان مراحل قانونی و تشریفات اداری، پیش­‌بینی می­‌شود این میدان تا دو ماه آینده مورد بهره‌­برداری قرار گیرد و توزیع میوه و تره‌­بار بخشی از شهر را به عهده گیرد.

وی همچنی میدان فعلی میوه­ و تره بار را تابلو شیراز خواند و نجات این میدان از وضعیت فعلی و توسعه و ساماندهی کمی،کیفی و زیباسازی آن را ضرورتی دانست که معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری به آن اهتمام دارد.

محمدحسن­‌پور در پایان با انتقاد از ایجاد بازارچه‌­های کوچک میوه و تره بار در هر نقطه از شهر گفت: راه‌اندازی این میادین ایجاد اشتغال و افزایش درآمد شهرداری را به دنبال نداشته است، بلکه سبب جلوگیری از ورود سرمایه‌گذار برای ایجاد مجتمع‌های بزرگ است و کیفیت سیما و منظر شیراز نیز با وجود بازارچه‌های متعدد در سطح شهر خدشه‌دار می‌شود.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد.

رضا جاویدی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ ‌مقیاس برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد، بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است، به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید شهروندان قرار گرفت.

جاویدی گفت: شهروندان در رشته‌های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار مختلف و تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکانیزم دیدنی ساعت تاریخی تبریز
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • تجهیز بزرگراه‌های شیراز به سامانه ثبت تخلف رانندگی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد