Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:53:50 GMT

دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۴۲۹۶

دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز افتتاح می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: دومین میدان میوه و تره­‌بار شیراز تا دو ماه آینده در جاده امیرکبیر افتتاح می‌شود و مورد بهره­‌برداری قرار می‌گیرد. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ استانها فارس نظرات

محمدرضا محمدحسن‌­پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تنها میدان میوه و تره‌­بار شیراز ظرفیت کافی برای توزیع حجم بالای محصولات کشاورزی را ندارد، از راه‌­اندازی دومین میدان با سرمایه‌­گذاری بخش خصوصی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میدان میوه و تره‌­بار شیراز را مقصد عمده محصولات کشاورزی تمام شهرستان‌های فارس و همچنین برخی از استان­‌های همجوار دانست و اظهار داشت : ظرفیت این میدان در حال حاضر به هیچ عنوان پاسخگوی توزیع این حجم از میوه و تره‌­بار نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سرمایه­‌گذار خصوصی در احداث دومین میدان ورود کرده است و بخشی از مجوزات قانونی را نیز اخذ کرده‌­اند، گفت: با پایان مراحل قانونی و تشریفات اداری، پیش­‌بینی می­‌شود این میدان تا دو ماه آینده مورد بهره‌­برداری قرار گیرد و توزیع میوه و تره‌­بار بخشی از شهر را به عهده گیرد.

وی همچنی میدان فعلی میوه­ و تره بار را تابلو شیراز خواند و نجات این میدان از وضعیت فعلی و توسعه و ساماندهی کمی،کیفی و زیباسازی آن را ضرورتی دانست که معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری به آن اهتمام دارد.

محمدحسن­‌پور در پایان با انتقاد از ایجاد بازارچه‌­های کوچک میوه و تره بار در هر نقطه از شهر گفت: راه‌اندازی این میادین ایجاد اشتغال و افزایش درآمد شهرداری را به دنبال نداشته است، بلکه سبب جلوگیری از ورود سرمایه‌گذار برای ایجاد مجتمع‌های بزرگ است و کیفیت سیما و منظر شیراز نیز با وجود بازارچه‌های متعدد در سطح شهر خدشه‌دار می‌شود.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار