Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حدود چهار هزار تن از زندانیان زندان پلچرخی دیروز جمعه دست به اعتصاب غذایی زدند.

این زندانیان در تماس تلفنی از داخل زندان می‌گویند که به دلیل عدم تخفیف در مدت محکومیتشان این اعتصاب غذایی را آغاز کرده‌اند.

در همین حال مسوولان زندان پلچرخی می‌گویند زندانیانی که به جرم تهدید در برابر امنیت داخلی و خارجی زندانی هستند، این اعتصاب را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات می‌گویند که این زندانیان خواهان شامل شدن تخفیف مجازاتشان براساس فرمان‌های رئیس‌جمهور افغانستان هستند.

این مقامات می‌گویند که بر اساس فرمان رئیس‌جمهور افغانستان، چنین زندانیانی شامل تخفیف مجازات نمی‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتصاب اعتصاب افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی

آموزگار بازنشسته شهرستان دشتی پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک جوان زندانی جرایم غیرعمد پرداخت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم صبح امروز مراسم ویژه‌ای در خورموج برگزار و از معلمان، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی دشتی تجلیل شد.

در این آیین در اقدام کم‌نظیر یکی از آموزگاران بازنشسته پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک زندانی جوان 22 ساله جرایم غیرعمد در خورموج پرداخت کرد.

در پی این اقدام رئیس اداره زندان شهرستان دشتی با حضور در منزل این معلم نیکوکار و خیرخواه، زهرا آرامش، آموزگار 44 ساله بازنشسته شهرستان دشتی قدردانی شد.

آزادی 137 زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

بر پایه این گزارش سیدمحتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه سال قبل 137 زندانی جرایم غیرعمد در استان با کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند اظهار داشت: همکاری خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 167 زندانی جرایم غیرعمد مالی منتظر مشارکت خیرین برای آزادی هستند، گفت: حوادث رانندگی و کارگاهی، محکومان مالی، بدهکاران مهریه و نفقه از جمله جرایم غیرعمد محسوب می‌شود که ستاد دیه با مشارکت مردم برای پرداخت بدهی آنها زمینه آزادی این افراد را فراهم می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا با مشارکت خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت