Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:20:31 GMT

احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب به مناقصه گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۷۲۹۸

احداث ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب به مناقصه گذاشته شد

جعفر متقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرستان میناب در رشته های ورزشی استعداد های بی نظیری دارد گفت: سالهاست که ورزشکاران شهرستان میناب در رده های ملی و بین المللی صاحب عناوین و افتخار می شوند، اما شرایط حمایت های مالی از آنها به خوبی پیش نرفته است.

متقی بیان داشت: ورزشکاران مینابی برای حضور در اردوهای مسابقات نیازمند حمایت های مالی هستند تا بتوانند با کسب روحیه بیشتر شرایط خوبی را برای مدال آوری پیدا کنند، در صورتی که این ورزشکاران حامی مالی ندارند و با دست خالی برای استان وشهرستان وکشور افتخار آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش وجوانان میناب عنوان کرد: برای ماندگاری ورزشکاران در رشته های ورزشی اسپانسرهای مالی علاوه بر حمایت از آنها می توانند در زمینه ابقاء ورزش شهرستان کمک ،وبر روی آنها سرمایه گذاری کنند.

متقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳ ورزشکار ملی داریم گفت: از میان این ورزشکاران ۱۰ نفر آقا وسه نفر خانم هستند که در رده ها و رشته های ورزشی خود عناوین خوبی کسب کرده اند.

رئیس اداره ورزش وجوانان میناب تصریح کرد: ما از لحاظ آماری بعد از شهرستان بندرعباس پرافتخارترین شهرستان هرمزگان از لحاظ کسب مقام هستیم در صورتی که برخی از تیم ها و ورزشکاران شهرستان با نام هرمزگان در مسابقات حاضر می شوند ودر دیگر شهرستانهای استان در این رشته ورزشی ورزشکار ملی ندارد.

وی در خصوص توسعه ورزش شهرستان ونگاه  واهمیت به ورزشکاران روستایی گفت: ما به دنبال توسعه ورزش هستیم ودر این راه با احداث خانه ورزش روستایی توانسته ایم اقدامات خوبی صورت گیرد وتا کنون بیش از ۱۴ خانه ورزش ساخته و یا در حال ساخت است.

متقی با اشاره به نبود اعتبار برای ساخت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب که بیش از ۸ سال از آن میگذرد بیان داشت: با پیگیری های همه مسئولان شهرستانی و استانی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای عملیات اجرایی این ورزشگاه درنظرگرفته شده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان میناب گفت: این ورزشگاه در مرحله مناقصه گذاشتن قرار دارد که برای اجرای  این کار ودر فاز اول آن چمن ورزشگاه، روشنائی، حصارکشی، رختکن در برنامه دیده شده است.

کد خبر 4371317

منبع: مهر

کلیدواژه: میناب هرمزگان ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب