Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان قزوین از شناسایی ۵ انبار احتکار لوازم خانگی خبر داد و گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است؛ تاکنون تعدادی را شناسایی کردیم و افرادی تحت پیگرد قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ از شناسایی ۵ انبار احتکار لوازم خانگی در استان قزوین خبر داد و گفت: با تلاش همکاران نیروی انتظامی و سایر ضابطین ۵ انبار که در آن نزدیک به ۳۰ هزار کالای اساسی و ضروری احتکار شده بود؛ شناسایی و پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد تومان است که شامل لوازم خانگی، انواع شوینده، مواد غذایی و تجهیزت پزشکی است.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی از تشکیل ۵ پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است؛ تاکنون تعدادی را شناسایی کردیم و افرادی تحت پیگرد قرار گرفتند.

دادستان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: احتکارکنندگان بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد و منتظر برخورد قاطعانه و بدون اغماض قوه قضاییه باشند؛ در حال 

گفتنی است؛ دادستان قزوین در کمیسیون جرائم خاص این استان تاکید کرد: بسیاری از گرانی و نابسمانی‌های بازار به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در امر نظارتی خود است و به عنوان مدعی العموم به همه مسئولان مرتبط در این موضوع هشدار می‌دهم چنانچه نسبت به اقدامات نظارتی خود در بحث کنترل قیمت‌ها و بازار کوتاهی کنند مجبور به برخورد با آنان خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قزوین صادقی نیارکی احتکار لوازم خانگی مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم