Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:29:18 GMT

خامس به دلیل مصدومیت به سوپرجام آلمان نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۰۴۶۸

خامس به دلیل مصدومیت به سوپرجام آلمان نمی‌رسد

بایرن مونیخ در فصل‌های گذشته بارها با بحران ناشی از مصدومیت مهره‌های اصلی‌اش روبرو بوده و حالا بار دیگر به نظر می‌رسد در بازی سوپرجام آلمان که روز یکشنبه برگزار می‌شود چندین نفر از مهره‌های کلیدی بایرن ۱۰۰درصد آماده نخواهند بود.

به گزارش قدس آنلاین،روزنامه‌ی آلمانی آبند تسایتونگ اعلام کرد که بزرگترین نگرانی بایرن در  مورد سوپراستار این تیم خامس رودریگز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامس در جریان پیروزی عجیب ۲۰-۲ در بازی دوستانه با تیم محلی روتاخ اگرن از ناحیه‌ی ساق پا آسیب دیده و روز جمعه نتوانسته در تمرین‌های تیمش شرکت کند. به گزارش آبند تسایتونگ بعید به نظر می‌رسد خامس بتواند روز یکشنبه در سوپر جام آلمان برای بایرن به میدان برود.

خوشبتخانه لئون گورتسکا و سرژ گنابری وضعیت بهتری دارند. گورتسکا روز یکشنبه با دست گچ گرفته بازی خواهد کرد و گنابری مشکل خاصی نخواهد داشت. به گزارش روزنامه‌ی بیلد، این دو بازیکن پیش از بازی دوستانه با روتاخ اگرن مصدوم شده بوده‌اند.


پیش از این گمان می‌رفت که گنابری به دلیل مصدومیت قدیمی از ناحیه‌ی عضلات ران پا نمی‌تواند در سوپرجام آلمان به میدان برود. این با توجه به سابقه‌ی بد مصدومیت‌های قبلی گنابری زنگ خطر را برای مسئولین بایرن به صدا در آورده بود. ولی حالا همه‌ی شواهد از بهبود سریع او خبر می‌دهد چرا که به گزارش بیلد، کوواچ روز جمعه با  تیم کامل خود، بدون حضور خامس، تمرین کرده است.


از طرف دیگر گورتزکا که در بازی مقابل منچستریونایتد از ناحیه‌ی دست راست آسیب دیده بود در بازی دوستانه با روتاخ اگرن در میدان حضور داشت. او با اینکه دست راستش در گچ بود بازی می‌کرد هر چند گورتزگا نمی‌توانست بند کفش‌هایش را ببندد و جاشوا کیمیش برای بستن بند کفش به او کمک می‌کرد.


در یک تحول مثبت دیگر برای بایرن، بیلد گزارش داد که رناتو سانچز برای اولین بار بعد از بازگشت بایرن از سفر آمریکا به صورت کامل در تمرینات این تیم حاضر شده است. در جریان تمرینات، سباستین رودی به دلیل ضربه‌ای که به سابق پای چپش وارد شد، کادر فنی بایرن را نگران کرد ولی او بعد از مدتی کوتاه به تمرین بازگشت و نشان داد مشکلی ندارد.


مصدومیت موقت رودی در تمرین‌ها فرصتی در اختیار نیکو کوواچ گذاشت تا خود وارد میدان شده و نشان دهد هنوز توان آن را دارد که اگر تیمش با بحران شدید مصدومیت مواجه شود، خود به عنوان بازیکن به میدان برود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بایرن مونیخ خامس رودریگز سوپرجام قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند