Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وینفرد شفر سرانجام بعد از نرمخویی های بسیار پاسخ مصاحبه های جنجالی فصل گذشته تیم ملی ایران را داد.

به گزارش رکنا، در روزهای پایانی فصل قبل لیگ برتر ایران و در آستانه جام جهانی 2018 روسیه، کارلوس کی روش به دلیل دیر در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش حاضر در لیگ، بهانه جویی های بسیاری را انجام داد و حتی لیگ ایران را از نظر کیفی در سطحی بسیار پایین دانست که با عکس العمل چند مربی از جمله برانکو ایوانکوویچ همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان وینفرد شفر نسبت به این صحبت ها بی اعتنا بود و پاسخی به کی روش نداد.

اما اکنون بعد از گذشت چندین ماه به وضوح و با صراحت جواب آن صحبت ها را داده است و اظهار داشته که به هیچ وجه چنین حرفی را قبول ندارد و آن را بی پایه و اساس خوانده است. شفر معتقد است کسی نمی‌تواند بگوید کیفیت لیگ روسیه و بلژیک از ایران بهتر است. لیگ کشورهای دیگر را دیده‌ام. در لیگ ایران فقط من و برانکو نیستیم؛ بلکه مربیان داخلی خوبی در ایران حضور دارند. نمی‌پذیرم کسی بگوید لیگ ایران کیفیت ندارد.

حال باید دید که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پاسخی برای این مصاحبه دارد یا اینکه مانند تاکتیک های گذشته خود سکوت اختیار می کند تا در موقع مناسب و یا نامناسب مصاحبه ای تند علیه شفر ترتیب دهد.

بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جام جهانی تیم ملی ایران مصاحبه تند آلمانی شمشیر عکس فیلم دختر زندگی ایران جوان قتل پسر حوادث من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند