Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جبلي، معاون برون مرزي صدا و سيما، در مراسم توديع و معارفه مديران روابط عمومي اين معاونت، ضمن اهميت انعکاس اخبار و اقدامات برون مرزي، فعاليت در اين معاونت را به لبه جلويي ميدان نبرد با دشمنان تشبيه کرد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي برون مرزي صدا و سيما، مراسم  تکريم و تجليل از سيد احمد حسيني خبير مدير سابق و معارفه شيدا اسلامي، مدير جديد روابط عمومي برون مرزي صدا و سيما، پيش از ظهر امروز با حضور پيمان جبلي، معاون برون مرزي، محمد حسين رنجبران، مدير کل روابط عمومي سازمان صدا و سيما و جمعي از مديران معاونت برون مرزي صداوسيما  در مجموعه سعادت آباد اين معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبلي، معاون برون مرزي صدا و سيما در اين مراسم ضمن تاکيد بر اهميت انعکاس اخبار برون مرزي، عنوان کرد در حال حاضر ما در لبه جلويي ميدان نبرد رسانه اي جمهوري اسلامي با دشمنان هستيم. همکاران ما همه در خط مقدم اين ميدان هستند و تلاش ها، زحمات و ايثارگري هايي که از خود نشان مي دهند، باعث شده که حقيقت چهره استکبار و جهان سلطه اي که کمر به نابودي نظام اسلامي بسته، به خوبي نشان داده شود.
معاون برون مرزي صدا و سيما با عنوان اين مطلب که ما در فضاي بيروني و خارج از حيطه کشور علاوه بر اينکه از هيچ حمايتي برخوردار نيستيم، بلکه دائما در معرض انواع محدوديت ها، فشارها و تحريم ها قرار داريم، افزود: البته همه اين ها جاي افتخار دارد که شبکه هاي ما نقش آفريني مي کنند، تاثيرگذاري دارند و آشکار است که  اخبار اين فعاليت ها توسط رسانه هاي دنيا به خصوص دشمنان نظام رصد مي شود و از اثرگذاري آنها آگاهند و فشارها و محدوديت ها ناشي از ترس دشمن از رسانه هاي برون مرزي ايران است.
جبلي در ادامه اضافه کرد: تمامي اين افتخارات و اقدامات شبکه هاي برون مرزي بايد به درستي رسانه اي شود؛ تصويري دقيق، کامل و روشن از دستاوردهاي شبکه هاي برون مرزي که يکي از مهم ترين مسئوليت هاي روابط عمومي برون مرزي است.
جبلي در ادامه از زحمات حسيني خبير مدير سابق روابط عمومي برون مرزي تشکر کرد و او را فردي خوش فکر، خلاق و نوآور براي برون مرزي دانست و به شيدا اسلامي، مدير جديد روابط عمومي اين معاونت خوش آمد گفت و براي او آرزوي موفقيت در سمت جديد کرد.
محمد حسين رنجبران، مدير روابط عمومي سازمان صدا و سيما نيز، ضمن تشکر و قدرداني از زحمات دکتر جبلي در معاونت برون مرزي و آرزوي توفيق خدمت براي اسلامي، مدير روابط عمومي برون مرزي، خبر از برنامه هايي در دست تدارک از سوي اداره کل روابط عمومي صداوسيما داد که با موضوع معرفي مهم ترين تحولات و توفيقات برنامه هاي سازمان صدا و سيما و... برنامه ريزي شده و به زودي رنگ آنتن به خود مي گيرند و از جمله کار ويژه هاي پيش روي آنها را جريان سازي داخلي از فعاليت هاي برون مرزي رسانه ملي عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکريم معارفه مديران روابط عمومي معاونت برون مرزي صداوسيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان