Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در سال جاری در حدود 2 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی، زیربنایی و خدمات شهری در شهرستان های آبادان و خرمشهر از سوی منطقه آزاد اروند در نظر گرفت شده است.

وی افزود:اعتبار عمرانی و خدمات شهری به صورت100درصد اختصاص می یابد و مشکلی در تامین منابع مالی آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی گفت:اعتبار تصویب شده در بخش عمران شهری در اختیار شهرداری های آبادان و خرمشهر به منظور اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی قرار می گیرد.

وی شهرستان های آبادان و خرمشهر را در مسیر توسعه و پیشرفت عنوان کرد و گفت : منطقه آزاد اروند متولی بازسازی مناطق جنگی و عقب افتادگی های دروان جنگ شده است.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این سازمان جمعیتی بالغ با 500 هزار نفر و با وسعت بیش از سایر مناطق آزاد کشور را در برمی گیرد و ازاین رو خدمات ارائه شده در این منطقه کمتر در دید و توجه قرار می گیرد.

وی گفت:در سال گذشته فولاد کاوه خرمشهر فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از 600 هزار تن فولاد تولید کرد و در آینده نزدیک با آغاز فعالیت فولاد جهان آرا با تولید سه میلیون تن فولاد در سال، منطقه آزاد اروند به قطب تولید فولاد در کشور تبدیل می شود.

کعبی در بخش دیگری از سخنان خود با دفاع از ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور افزود : اگر ایجاد مناطق آزاد در کشور خوب نیست چرا بیشتر نمایندگان دنبال ایجاد منطقه آزاد در استان خود هستند.

وی گفت: بدون شک مناطق آزاد در ایجاد اشتغال و تولید و توسعه صادرات غیر نفتی نقش مهمی در کشور دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است.

انتهای پیام / د

اجرای طرح های عمرانی، زیربنایی و خدمات شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند