Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@19:19:42 GMT

حریق انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۷۷

حریق انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فرا گرفت

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرکرد گفت: حریق مهیب و گسترده انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فرا گرفته است. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مجید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: از ساعت 15 امروز حریق مهیب و گسترده انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فرا گرفته است.

وی افزود: ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد به محض اطلاع در محل حادثه حضور یافته‌اند و در حال اطفاء حریق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرکرد با بیان اینکه علت آتش‌سوزی تاکنون مشخص نشده است، بیان کرد: حجم عظیمی از این انبار شامل کاه و کلش است که مراحل اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، ساعاتی پیش رسانه‌های محلی کرمان تصاویری از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بم منتشر کردند. به گزارش رسانه‌های محلی این اتش سوزی متعلق به انبارهای شرکت مدیران خودرو است.

برنا نوشت: محسن حدادیان میرعامل سازمان آتش نشانی بم در خصوص این اتش سوزی اظهار کرد: این اتش سوزی گسترده پس از ۵ ساعت مهار شد و به رغم خسارات مالی سنگین تاکنون گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

وی ادامه داد: نیروی‌های این مجموعه هیچ همکاری و کمکی در جهت سریعتر مهار شدن این آتش سوزی با ما نداشتند و ۱۵ خودرو و ۱۵۰ نفر از پرسنل اتش نشانی به تنهایی این اتش سوزی گسترده را مهار کردند.

وی در پایان تصریح کرد: نمی‌توان علت اتش سوزی را اکنون اعلام کرد، اما کارشناسان ما در حال بررسی موضوع هستند این اتش سوزی از انبار ضایعات اغاز شده است.

از سوی دیگر روابط عمومی کرمان موتور اخبار منتشره مبنی بر سرایت این اتش سوزی به پارکینگ‌های این شرکت را تکذیب و اعلام کرد که با توجه به فاصله زیاد مجموعه کرمان موتور با این اتش سوزی هیچ گونه آسیبی به این مجموعه نرسیه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904353

دیگر خبرها

  • حریق گسترده درکارخانه جایگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی درایتالیا
  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت