Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@03:26:32 GMT

باز هم ضربات کی‌روش به تور نرسید + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۸۶۵۲

باز هم ضربات کی‌روش به تور نرسید + عکس

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش سال گذشته نمایش قابل توجهی در ذوب آهن داشت و همین موضوع سبب شد تا امیرقلعه نویی نام او را در لیست بازیکنان مورد نظرش برای حضور در سپاهان قرار دهد و این بازیکن هم یکی از خریدهای ابتدایی طلایی پوشان شد، اما در طول سه بازی گذشته علیرغم تلاش های زیادی که برای گلزنی داشته هنوز موفق به انجام این کار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته نیز استنلی کی روش تلاش زیادی برای باز کردن دروازه وحید شیخ ویسی داشت و 6 بار به سمت دروازه پیکان ضربه زد که البته فقط یک بار توپ های او در قاب دروازه جای گرفت و آن را هم وحید شیخ ویسی به راحتی در اختیار گرفت، اما اگر کی روش خوش شانس بود روی دو ضربه بسیار خطرناکی که به سمت دروازه زد  و البته توپ هایش با اختلاف کمی از کنار و بالای دروازه راهی اوت شدند، تیمش و خودش را به گل می رساند.


کی روش در طول دو بازی گذشته نیز قصه ای همانند بازی شب گذشته داشته است. او در هر بازی میانگین 38 بار لمس توپ را به خود اختصاص داده و حداقل هم 4 بار در هر مسابقه به دروازه حریف شوت زده است. یکی دیگر از نقاط قوت سپاهان با حضور استنلی، افزایش قدرت این تیم در نبردها بوده و آمارهای ثبت شده توسط متریکا نشان می دهد که استنلی در هر بازی در بیشتر از 10 نبرد موفق داشته است که بیش از هر بازیکن دیگری در سپاهان است.


با تمام این تفاسیر هنوز استنلی در گلزنی ناکام بوده است و حالا باید ببینیم که این بازیکن در بازی هفته چهارم که مقابل تیم سابق خود ذوب آهن و در ورزشگاه فولادشهر خواهد بود، موفق به ثبت اولین گل خود می شود یا خیر؟

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در دیداری حساس و پرفشار موفق شد در ضربات پنالتی تیم جنگنده ازبکستان را از پیش رو بردارد.

باقر محمدی که شب گذشته درون دروازه ایران ایستاده بود در آخرین ثانیه‌های بازی که مسابقه 3-3 پیش می‌رفت با یک جهش خیره‌کننده باعث شد مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود. گرچه این حربه‌ای بود که ازبکستانی‌ها به آن چشم دوخته بودند و لوپز سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفته بود که برنامه‌ ویژه‌ای دارد اما درخشش محمدی در ضربات پنالتی که اولین و آخرین شلیک حریف را مهار کرد باعث شد ایران برنده این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز شود.

محمدی که قبل از زدن ضربات پنالتی با حرکات نمایشی سعی می‌کرد روحیه حریف را تحت تاثیر قرار دهد، بعد از مهار پنالتی آخر و قطعی شدن صعود تیم ملی به فینال روی زمین دراز کشید و اشک ریخت، صحنه‌ای احساسی که به خاطرات فوتبالی/فوتسالی ما اضافه شد.

عکس‌ها: محسن داودی

دیگر خبرها

  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی