Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه آزادی خبرساز شد. چراکه متأسفانه عده‌ای از تماشاگرنماها رفتاری دور از شأن و عرف به نمایش گذاشتند که منجر به مصدومیت و مجروحیت تعدادی از تماشاگران و همچنین مأموران پلیسی شد که حافظ نظم و امنیت ورزشگاه بودند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در واکنش به اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران به وقوع پیوست، اظهار داشت:  طرفداران تیم‌ها نباید اجازه بدهند افرادی ناسالم و با حب و بغض وارد جمع آنها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید براینکه مطلب که اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران را افرادی تشکیل می‌دادند که برای تماشای بازی و حمایت و تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: ما از طرفداران، حامیان و لیدرهای تیم‌ها توقع‌مان این است که نگذارند افرادی که نیت نادرست دارند در بین جمع‌شان نفوذ کنند.

وی گفت: متأسفانه عده‌ای از این تماشاگرنماها با رفتارهای خارج از عرف‌شان منجر به مصدومیت و مجروحیت تعداد دیگری از تماشاگران شدند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی برخورد پلیس با این دسته از افراد هنجارشکن اعلام کرد: پلیس با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای