Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:46:10 GMT

پلیس: تماشاگرنماها منتظر برخورد قاطع باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۹۴۰۷

پلیس: تماشاگرنماها منتظر برخورد قاطع باشند

رئیس پلیس پایتخت گفت: با تماشاگرنماهایی که با رفتار خارج از عرف خود منجر به مجروحیت و مصدومیت تعدادی از ورزش دوستان‌مان شدند با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه آزادی خبرساز شد. چراکه متأسفانه عده‌ای از تماشاگرنماها رفتاری دور از شأن و عرف به نمایش گذاشتند که منجر به مصدومیت و مجروحیت تعدادی از تماشاگران و همچنین مأموران پلیسی شد که حافظ نظم و امنیت ورزشگاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در واکنش به اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران به وقوع پیوست، اظهار داشت:  طرفداران تیم‌ها نباید اجازه بدهند افرادی ناسالم و با حب و بغض وارد جمع آنها شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید براینکه مطلب که اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران را افرادی تشکیل می‌دادند که برای تماشای بازی و حمایت و تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: ما از طرفداران، حامیان و لیدرهای تیم‌ها توقع‌مان این است که نگذارند افرادی که نیت نادرست دارند در بین جمع‌شان نفوذ کنند.

وی گفت: متأسفانه عده‌ای از این تماشاگرنماها با رفتارهای خارج از عرف‌شان منجر به مصدومیت و مجروحیت تعداد دیگری از تماشاگران شدند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص چگونگی برخورد پلیس با این دسته از افراد هنجارشکن اعلام کرد: پلیس با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ اخبار حوادث استقلال پلیس تراکتورسازی سردار حسین رحیمی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود