Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه 18 مرداد ماه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان همدان، با بیان اینکه امروز خبرنگاران در خط مقدم جنگ با دشمن هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی بر دشمنان یک به یک آنان را خلع سلاح و توطئه‌هایشان را خنثی کرد و امروز آمریکا می‌داند هیچ کاری از دستش برنمی‌آید و حتی برای نجات اقتصاد خود به دست و پا افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نباید دنباله ‌رو سیاه نمایی‌های شبکه‌های غربی دشمن باشند، ادامه داد: دشمن در بسیاری از مواقع واژه‌سازی می کند و رسانه‌های ما نیز بدون تحقیق و بررسی از همان واژه‌ها استفاده می‌کنند اما باید در نظر داشت این واژه‌ها بار معنایی دارد که به نفع دشمن است؛ به عنوان مثال به روسپی‌هایی که حجاب خود را برمی‌دارند می‌گویند مخالف حجاب اجباری و رسانه‌های ما نیز از همان استفاده می‌کنند این در صورتی است که این واژه‌ها حساب شده هستند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایدئولوژی اقتصاد جهانی آمریکا را شکست خورده دانست و افزود: آمریکایی ها 40 سال ایدئولوژی خود را به ما تحمیل کردند اما امروز همین افراد آن را زیر پا می‌گذارند همان‌هایی که تولید ملی را بی فایده می‌دانستند، پیشرفت و اقتصاد را در خدمات می‌دانستند همانان امروز در قطب مخالف خدمات قرار گرفتند و به تولید داخلی تکیه کرده‌اند.

نقدی اضافه کرد: آمریکا و اروپا که می‌خواستند اقتصاد جهانی و آزاد را به عنوان علم جا بیندازند امروز از ایدئولوژی خود عقب نشینی و از اقتصاد آزاد اعلام شکست کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید با خلاقیت ادبیات خود را بسازند و نباید دنباله رو واژه سازی دشمن باشند، بیان کرد: رسانه امروز میدان جنگ ما است و استفاده از واژه های دشمن رفتن روی میدان مین است دشمن در همه جا خلع سلاح شده و تنها چیزی که آن را نگه داشته به ستون و غوغای رسانه تکیه دادن است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیروز و برنده شده اما در رسانه‌های آمریکا به گونه‌ای جلوه داده شده که ایران در حال شکست است، در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه‌ای است و نخستین قدم این است که جنگ را حس کنیم، دومین قدم تولید ادبیات و سومین قدم شناخت نقطه ضعف‌ها است.

نقدی اضافه کرد: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه ابزار شما رسانه ها کم است اماچون حرف شما حقیقت است بر دل می‌نشیند بنابراین نباید به توازن قوا نگاه کنیم بلکه باید سراغ نقاط ضعف دشمن برویم و حرف‌های پاک و فطری بزنیم چرا که به دل می‌نشنید و مردم ‌باور می‌کنند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است