Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:16:31 GMT

آغاز فعالیت اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۲۸۷

آغاز فعالیت اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در سه شهر خرم‌آباد، کاشان و سبزوار آغاز کرد و به این ترتیب حالا اسنپ در ۲۵ استان و ۶۲ شهر کوچک و بزرگ ایران آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام اسنپ، این سامانه به رسم همیشه، هدیه‌ای برای سفر اولی‌ها در نظر گرفته؛ ساکنان خرم‌آباد می‌توانند کد SalamL، اهالی کاشان کد SalamK و در نهایت شهروندان سبزوار کد SalamS را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ وارد کنند و اولین سفرشان تا سقف ۷۰هزار ریال را مهمان اسنپ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکسی‌اینترنتی اسنپ پیش از این هم با آغاز فعالیت در شهرهای مختلف ایران تلاش کرده رفت‌وآمد مردم را تسهیل و مقرون به صرفه کند و به این ترتیب در مسیر حمل‌ونقل بهینه شهری قدم بردارد. امروز بعد از حدود چهار سال که از عمر این سامانه می‌گذرد، ساکنان شهرهای کوچک و بزرگ استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسنپ حمل و نقل خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟