Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ آماده می‌شود.

شاگردان هروی در آخرین روز‌های اردوی آمادگی امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح پس از برگزاری یک جلسه تیمی در آکادمی ملی المپیک شروع به تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کاراته در ابتدا پس از ادای احترام ورزشی، به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن زیر نظر شهرام هروی و حسین روحانی به تمرین پرداختند.

سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و امیر مهدی زاده ۴ ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا با حریفان تمرینی خود به مبارزه دو به دو پرداختند.

در تمام مراحل تمرین هروی با ملی پوشان صحبت می‌کرد و موارد لازم را به آن‌ها گوشزد می‌کرد.

پس از برگزاری مبارزات دو به دو، ملی پوشان مجدد به انجام حرکات کششی پرداختند و پس از آن بدن‌های خود را سرد کردند.

اردوی تیم ملی کاراته مردان فردا (دوشنبه) ۲۲ مردادماه به پایان می‌رسد و از روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه تنها ۴ ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی وارد اردوی متصل به اعزام می‌شوند و چند جلسه تمرین را زیر نظر کادر فنی تیم انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: فرجی: حضور جوانان در کنار تیم ملی بزرگسالان نقطه قوت برای کاراته است

انتهای پیام/

حضور تیم ملی کاراته در اردوی آمادگی بازی‌های آسیایی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ فدراسیون کاراته اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

 

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای 3 رویداد بین‌المللی بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی خوخات چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته