Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تیم ۲۱ نفره کاراته دختران تکاب با مربیگری سنسی طیبه درفشی، در مسابقات کشوری سبک"شوتوکان ادونس" به میزبانی تبریز ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۵ برنز کسب کرد.
رقابت‌های کاراته کشوری سبک شوتوکان ادونس ۱۸ و۱۹ مرداد به مدت ۲ روز با شرکت ۵۰۰ کاراته کا از هفت استان کشور به میزبانی تبریز برگزار گردید که تیم استان آذربایجان غربی به مقام دوم کشوری نایل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است اولین دوره مسابقات قهرمانی کشورسبک شوتوکان ادونس بانوان ایران در مجموعه ورزشی خاوران تبریز درتمامی رده‌های سنی در دوبخش کاتا، کومیته و کاتای زیر ۸ سال باحضور تیم های:آذربایجان شرقی-آذربایجان غربی-کردستان-زنجان-البرز-تهران وگیلان برگزار گردید.   در پایان این مسابقات آذربایجان شرقی به مقام اول دست یافت وتیم‌های آذربایجان غربی و کردستان نیز به ترتیب مقام‌های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.     انتهای پیام/م   کسب مدال‌های رنگارنگ توسط کاراته کا‌های دختر تکاب درمسابقات کشوری سبک شوتوکان ادونس بانوان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز