Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@11:05:58 GMT

همچون هوا؛ بازار فروش کتاب گرم می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۸۳۷۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، كتاب فروشی های سراسر كشور می توانند از امروز  تا شنبه 27 مرداد  با مراجعه به  نشانی اینترنتی  ketab.ir  در طرح تابستانه كتاب 97 ثبت نام کنند.

نهمين دوره طرح های حمايتی از كتابفروشی ها با عنوان (تابستانه كتاب97) از سه شنبه 30 مردادماه در كتابفروشی های عضو طرح آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كتاب های تاليفی با كمك هزينه خريد 25درصد و كتاب های ترجمه ای با كمك هزينه خريد 15درصد عرضه می شود.

در اين طرح سقف مجاز خريد برای هر خريدار یک میلیون ريال است و مدت زمان تسويه حساب طرح  با كتابفروشی ها، حداقل شش ماه خواهد بود.

يارانه اختصاصي به هر كتابفروشی، ميزان و درصد مشاركت كتابفروشی ها در تخصيص يارانه بر اساس اعتبار كلی طرح تعيين و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

كتابفروشی های عضو طرح عيدانه كتاب 1397، جهت تاييد شركت در طرح تابستانه نياز به ثبت نام مجدد ندارند و كافی است با مراجعه به صفحه كاربری خود شرايط شركت در طرح را تاييد و اطلاعات خود را كنترل و ويرايش كنند.

با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه كتاب، سقف يارانه، پس از تعيين و اختصاص افزايش نخواهد يافت و كتابفروشانی كه تمايل دارند پس از پايان اعتبار به صورت مشاركتی و با پرداخت 50 درصد يارانه، فروش را ادامه دهند آمادگی خود را اعلام كنند.

کتابفروشی‌های اصفهان  پارسال بعد از تهران و قم بیشترین مشارکت را در طرح تابستانه کتاب داشته اند.

طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب از جمله طرح هایی است که وزارت ارشاد با ارائه یارانه به کتابفروشان این فرصت را ایجاد می‌کند تا خریداران کتاب‌های خود را با تخفیف خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما کتاب طرح تابستانه کتاب ناشران نویسندگان خریداران کتاب لوازم التحریر طرح عیدانه کتاب کتابفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ

حضرت آیت الله وحید خراسانی به استفتائی پیرامون «حکم خرید و فروش سگ » پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم خرید و فروش سگ

سؤال: خرید و فروش سگ چه حکمی دارد؟

جواب: خرید و فروش سگ باطل است؛ و بنا بر احتیاط واجب حرام (گناه) می باشد؛ و فقط خرید و فروش «سگ شکاری» اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند