Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:14:25 GMT

آموزش ۶۰۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۵۶۳

آموزش ۶۰۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، نورالدین کرمی، مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد، امروز یک‌شنبه، ۲۱ مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ضرورت مرمت و گسترش کانون ادب این شهرستان، اظهارکرد: کانون ادب خرم‌آباد در ۹۷ رشته و با ظرفیت ۶۰ کارآموز تاکنون له ۶۰۰ هنرجو آموزش داده است این در حالی است که مرمت این کانون طی سال ۹۶ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برپایی ۲۰ نمایشگاه در این کانون اشاره کرد و با ذکر این مطلب که مکتب لرستان ۳ هزار سال قدمت دارد، خاطرنشان کرد: در پاریس یک ساختمان‌ مجزا برای آثار باستانی لرستان وجود دارد.

ساخت اپلیکیشن تور گردشگری لرستان در کانون ادب

کرمی با ذکر این مطلب که ساخت فرهنگسرا هزینه‌بر است اما با توجه به موقعیت استراتژیکی که کانون ادب دارد می‌توان آن احیا کرد، افزود: اپلیکشن تور گردشگری لرستان که تمام آثار و منابع طبیعی در آن وجود دارد توسط این کانون ساخته شد.
مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد با اشاره به اینکه ظرفیت ایجاد بازارچه هنر در این کانون وجود دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به فضای مجازی همه از آموزش ‌گریزانند لذا باید فضایی جذاب در کانون‌های فرهنگی و تربیتی فراهم کرد.
کرمی با ذکر این مطلب که ساخت فرهنگ‌سراها توسط شهرداری است، اضافه کرد: فرهنگ‌سراهای آموزشی نوع گسترش یافته کانون‌های تربیتی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی کانون ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد