Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:09:33 GMT

کاروان تیراندازی کشورمان عازم جاکارتا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۳۵۲

کاروان تیراندازی کشورمان عازم جاکارتا شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیراندازی کشورمان با ۱۹ تیرانداز خانم و آقا در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی ساعت ۸ صبح امروز برای شرکت در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی تهران را به مقصد جاکارتا ترک کرد.

ملی پوشان تیرانداز کشورمان پس از استقرار در جاکارتا، در آن جا به تمرین خواهند کرد و پس از آن در برابر حریفان خود از قاره کهن قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب نهایی نفرات اعزامی به این دور از بازی‌های آسیایی به شرح زیر می‌باشد:

رشته تفنگ:مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام، امیرسیاوش ذوالفقاریان، الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام بزرگ و آرمینا صادقیان. رشته تپانچه: جواد فروغی، ابراهیم برخورداری، آمیتیس جعفری، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان. رشته اهداف پروازی:علی حافظی، محمد حسین پرورش نیا، علی دوستی، رامتین بشارتی، سپیده سیرانی و شیوا فرح پور. بیشتر بخوانید:نگاهی بر بیوگرافی مدال آوران تیم ملی تیراندازی در جاکارتا الهه احمدی:حوشحالم در کنار مسئولیت پرورش کودک افتخار پرچمداری هم نصیبم شد

انتهای پیام/

خروج کاروان تیراندازی از کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال