Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:46:33 GMT

کنسرت و آلبوم جديد پويا نيک‌پور در راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۳۵۹

کنسرت و آلبوم جديد پويا نيک‌پور در راه است

خبرگزاري آريا - پويا نيکپور (آهنگساز، تنظيم‌کننده و نوازنده) روز چهارشنبه 31 مرداد، در قالب فستيوال «شب‌هاي موسيقي» قطعاتي از مجموعه آلبوم‌هايش يعني «راه بي‌پايان»، «خارج از تصور» و «صداي سکوت» را در قالب بخش‌هايي متنوع اجرا مي‌کند.
اين کنسرت که در قالب يک پرفورمنس برگزار مي‌شود در چند بخش از جمله تک‌نوازي پيانو، تک‌نوازي پيانو و آواز پويا نيک‌پور و همچنين يک کوارتت زهي به سرپرستي علي جعفري‌پويان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر آن، اين هنرمند يک آلبوم اينسترمنتال با نام «پويا نو» در دست انتشار دارد و قرار است آن را به‌زودي منتشر کند. او در اين آلبوم قطعاتي از آلبوم «صداي سکوت» را به‌صورت ارکسترال اجرا کرده‌ و درواقع کلاژي از کارهاي قبلي خود اوست که قطعات پيانويي براي ارکستر تنظيم شده‌اند. او در اين آلبوم از سازهاي پيانو، گيتار، درامز، کمانچه و... استفاده کرده و با هنرمنداني نظير علي جعفري‌پويان، احسان ني‌زن، سهراب برهمندي همکاري داشته است.
فستيوال «شب‌هاي موسيقي» با همکاري خانه هنرمندان و موسسه فرهنگي هنري آواي حنانه برگزار مي‌شود که علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه بليت اين کنسرت‌ها که ساعت 20 برگزار مي‌شود، به سايت ايران کنسرت يا گيشه خانه هنرمندان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «عشق ناباور» با صدای عمران درویش به تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه به آهنگسازی پیمان خازنی بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده است، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است. البته در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

کد خبر 6098028 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد