Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:38:43 GMT

آغاز به کار دومین همایش رهپویان غدیر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۷۴۵۹

آغاز به کار دومین همایش رهپویان غدیر

دومین همایش رهپویان غدیر با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان دینی-فرهنگی، امروز دوشنبه، ۲۲ مردادماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در شیراز، میزبان سومین حرم اهل‌بیت(ع) آغاز به کار کرده است

به گزارش گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر؛ حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر اجرائی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان فارس از برگزاری دومین همایش «رهپویان غدیر» در شیراز خبرداد و به شرح اهداف و جزئیات این همایش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ابتدا به استقبال خوبی که از همایش رهپویان غدیر شده اشاره کرد و گفت: دومین همایش رهپویان غدیر با حضور بیش از 500 نفر از فعالان دینی-فرهنگی، امروز دوشنبه، 22 مردادماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در شیراز، میزبان سومین حرم اهل‌بیت(ع) آغاز به کار کرده است.

 

احمدی در ادامه بیان کرد: این همایش به طور کلی چند هدف را دنبال می‌کند؛ تبیین فلسفه غدیر به صورت علمی، هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت سال 97، تجلیل از خادمان و خیرین غدیر در استان فارس که حدوداً 30 نفر منتخب از 30 شهرستان استان هستند، احیاء مراسم سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و همچنین پویش مردمی استان فارس برای حضور در عرصه غدیر.

 

دبیر اجرائی بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه گفت: سخنرانان این برنامه آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگلویه و بویراحمد و همچنین حجت‌الاسلام شفیعی شاهرودی در این برنامه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این همایش که پذیرای مهمانانی از استان‌های تهران، مشهد و قم خواهد بود، از سرود غدیر که توسط گروه شهرستان آباده تهیه شده است رونمایی به عمل می آید.

 

احمدی در پایان با درخواست مشارکت سایر استان‌ها به این پویش گفت: انتظار ما این است که دیگر استان‌های کشور نیز به این پویش بپیوندند تا شاهد برگزاری این پویش در سطح ملی باشیم.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس دولت خبرگزاری شبستان حسن روحانی عربستان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران اخبار غدیر مهدویت همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: جمع‌آوری و ساماندهی حدود ۹۰ تن زباله و نخاله، دستاورد اجرای پویش «مسیر سبز- ایران پاک» از اسفند ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ در استان بوده و تداوم چنین طرح‌هایی، راهکار مناسبی جهت یادآوری و جلب همکاری همگانی برای حفاظت از محیط زیست است.

یوسف یوسفی در جمع خبرنگاران افزود: در بازه زمانی یک ماهه با مشارکت دستگاه‌های متولی و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی «مسیر سبز- ایران پاک» ۴۸۰ هکتار از اراضی استان پاکسازی و حدود ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی جمع‌آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

وی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان متولی حفاظت از طبیعت، اجرای طرح ملی مسیر سبز - ایران پاک  را با هدف اجرای طرح‌های پاکسازی طبیعت، بویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، مناطق روستایی و تفرجگاه‌ها راه‌اندازی و اجرای آن را به تمام استانداران ۳۱ استان کشور ابلاغ کرد.

یوسفی اظهار کرد: ابلاغ این طرح راهکاری برای کاهش پخش و پراکنش انواع پسماندها از جمله پلاستیک، کاغذ، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی و ویژه در حاشیه محورهای مواصلاتی، مناطق ساحلی، دریایی و سایر زیستگاه‌های طبیعی کشور است تا علاوه بر کاهش آلودگی‌های بهداشتی و تخریب محیط زیست، گستره وسیعی از طبیعت از وجود زباله در امان بماند.

به گفته وی، طبق ماده ۷ قانون مدیریت پسماندها ‌مصوب ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۳ مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها، روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و در خارج از حوزه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بر عهده بخشداری‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی